Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Iannone továbbra is bajban (Motorinfo)
Egy olasz internetes újság úgy tudja Iannone B mintája is pozitív lett. A hír nem hivatalos ezért fenntartásokkal, de közöljük az információt, amit az olasz ?Corsa di Moto? hozott nyilvánosságra. A lap részletes információkkal rendelkezik és úgy tudja, hogy Iannone második vizeletmintája is pozitív eredményt mutat. Egy közelmúltban megjelent interjú ( olaszosok előnyben ) Fontos azonban megjegezni, hogy a mérték rendkívül alacsony, ezért az Aprilia csapat, ha szükséges megpróbálja megvédeni versenyzőjét az akár 4 éves eltiltástól. Véleményük szerint a versenyző étrend-kiegészítői lehettek szennyezettek az anyaggal. Ha igaz a hír, akkor várhatóan Iannone sportbíróság elé viszi az ügyet, ahol küzdhet igazáért. Jelenleg valószínűtlennek tűnik, hogy részt vehet a februári Sepangban rendezett teszten.  
[2020. január 09 10:19:23.]
Miért ilyen furcsa a Bimota Tesi H2 futóműve? (Totalbike - 24?ra)
A teleszkópvilla hátrányait küszöbölik ki. Kompromisszumot viszont így is kötni kell.
[2020. január 08 14:43:00.]
Biztosan megtesznek mindent a motorgyártók a lopásvédelemért? (Totalbike - 24?ra)
Eddig egyik gyártó sem kapta meg az ötcsillagos minősítést.
[2020. január 08 09:20:00.]
A sztenderen keresztül töltené a villanymotorokat a BMW (Totalbike - 24?ra)
Ha már úgyis le kell támasztani, minden adott az indukciós töltéshez.
[2020. január 07 13:14:00.]
Több százmillió forintnyi töréskárt hoz össze évente Cal Crutchlow (Totalbike - 24?ra)
Sokat esik, aminek szemmel látható a költségoldala.
[2020. január 07 11:26:00.]
A híre jó, mi baj lehet? - Használt: BMW R 1150 GS - 2000. (Totalbike - 24?ra)
Egyfelől ennél is működik a GS-varázslat, viszont mostanra már drágább a nagyjavítás, mint amit a motor ér.
[2020. január 06 06:46:00.]
Vinales lehet jövőre az egyik titkos befutó? (Motorinfo)
Úgy tűnik, hogy végre eljöhet a tehetséges versenyző ideje. Az elmúlt években folyamatos motorproblémákkal küzdő, időnként futamokat is nyerő spanyol alatt talán újra olyan motor lesz, amivel képes lehet sorozatban vagy sorozatot is nyerni. Vinales váltása a Suzuki csapattól a Yamaha csapathoz emlékezetesen jól sikerült. Kevesen tudtak vele bármit is kezdeni, míg a csapat hozzá nem nyúlt ahhoz a motorhoz, amit még nagyrészt Jorge Lorenzo fejlesztett. Testing my new bike for 2020. We need to improve the power, but I have to say the stability of the bike is unbeatable… 😂😜 Probando mi nueva moto para 2020. Debemos centrarnos en la potencia, pero en cuanto a estabilidad en las curvas vamos sobrados… 😂🤪 pic.twitter.com/nNyopPrklK ? Jorge Lorenzo (@lorenzo99) 24 December 2019 Jorge már hangol a feladatra? A megoldás tehát az lenne, ha Jorge Lorenzo ismét a Yamaha csapat tagja lenne és fejleszthetne egy olyan technikát, amivel Vinales ismét magára és a dobogó legfelső fokára találna. Lorenzo sikertelen Ducati kiruccanása után felcsillant a remény, hogy esetleg egy szatellit egységnél folytatja karrierjét, végül azonban a Honda gyári versenyzője lett. Ahonnan egy év alatt nyugdíjazta is magát, ez azonban már történelem. A jövő viszont itt van, mivel a Honda szerződés Lorenzot már nem […]
[2020. január 04 00:27:21.]
Kawasaki GPZ900R ? A legenda visszatér? (Motorinfo)
Reneszánszukat élik a retro sportmotorok, ezért egyre több igazi klasszikus tűnik fel modernizálva a gyárak kínálatában. A Kawasaki szeret és van is mihez nyúlnia, ha a múltat tekintjük. Rengeteg izgalmas és komoly vásárlói presztízzsel rendelkező modelljük volt az elmúlt húsz évben. Most úgy tűnik, hogy a GPZ900R lehet a következő, ami 2003-as nyugdíjba vonulása után ismét a palettára lép. A YoungMachine fotón már el is készítette, azt az újra gondolt verziót. A Z900Rs után tehát újabb régi vágású motor érkezhet, és talán a Z900 alapjaira.
[2020. január 03 22:44:19.]
Barcelonából kitiltják a 2003-nál régebbi motorkerékpárokat (Motorinfo)
Ha jövőre a Katalán fővárosba kirándultok motorral érdemes a helyi szabályzásra figyelni. Arról már beszámoltunk, hogy a városvezetése a szabálytalanul parkoló motorokkal szemben kő kemény szankciókat hozott. A klíma változás miatt Európa egyik legveszélyeztetettebb metropolisza komolyan szeretné csökkenteni a káros anyag kibocsájtást. Ezért január elsején bevezették a kontinens legnagyobb tilalmi zónáját, ami szinte az egész várost lefedi. A 95 négyzetkilométernyi terület helyenként még a városhatárokon is túlnyúlik. fotó: barcelona.cat A szabályzás a 2006-nál régebbi dízelautókat, a 2000 előtt gyártott benzines autókat, valamint a 2003 előtt gyártott motorkerékpárokat érinti. Ezen járművek munkanapokon 7-20 óra között nem hajthatnak be a tilalmi zónába. Aki mégis megteszi, az 100-500 euró közötti büntetésre számíthat. A DGT felmérése alapján egy 20 évnél régebbi benzines autó 58-szor annyi nitrogén-dioxidot (NO2) bocsát ki, mint egy új gépjármű. 1 év halasztást kapnak azon autós, motoros futárok és régi autó tulajdonosok, akik 8000 euró alatt keresnek éves szinten. A szabályozástól 20%-os légszennyezés csökkenést remél a városvezetés. A szabályozás mellett, megközelítőleg 25%-kal csökken a havi bérletek ára a város tömegközlekedési eszközein.
[2020. január 03 22:16:06.]
Gyári tuningcsomag érkezik a Honda CRF450L-hez (Totalbike - 24?ra)
Pont azt a kritikus tizenpár lovat hozza, amelyet mi is hiányoltunk.
[2019. december 31 14:13:00.]
KTM alapon jönnek a Gas Gas utcai motorjai (Totalbike - 24?ra)
Két naked és egy sport-túra motort terveznek, 250-től 800 köbcentiig.
[2019. december 31 14:07:00.]
Újabb retró Kawáról pletykálnak (Totalbike - 24?ra)
A Z900 alapjaira épülhetne az új GPZ900R.
[2019. december 31 10:19:00.]
Pierre Terblanche és az új HyperTEK koncepicó (Motorinfo)
A Ducatinál is dolgozó tervezőnek olyan modelleket köszönhet a világ, mint a Multistrada, Hypermotard vagy az MH900. Idén az EICMA standján egy dél-afrikai gyártó standján tűnt fel legújabb terve. A BST karbon alkatrészek gyártója leginkább kerekeiről ismert, de most már motor építési és kis szériás gyártási terveik is vannak. A megálmodott elektromos motor ráadásul technikailag nincs is túl gondolva, így elképzelhető, hogy létre jön és az is, hogy sikeres lesz. A nem kicsit futurisztikus tervek egy 107 lóerős teljesítményt és 207 kg össztömeget rejtenek, ami a gyártó szerint 300 kilométeres hatótávval fog párosulni. A BST HyperTEK tele van érdekes megoldással, elég ha csak az indexet vagy szíjhajtást vesszük jobban szemügyre. Bár esőben mi nem használnánk, ahogy sötétben is lehetnek gondok azzal az első lámpával, annyira eldugott pozícióban. Ettől persze a koncepció és a kidolgozottság is különleges, kis szériában biztosan értékesíthető lesz a planétán.
[2019. december 31 08:49:07.]
Érzed, hogy tiéd a világ - Teszt: BMW R 1250 GS - 2019. (Totalbike - 24?ra)
Az 1200-as GS is isten, de ez az 1250-es azért tényleg más liga.
[2019. december 30 07:31:00.]
Stílusa, az van, de elég lesz ennyi? - Kawasaki W800 Street 2019 (Totalbike - 24?ra)
Egyszerre próbál fiatalos és retró lenni, ami eléggé szokatlan kombináció.
[2019. december 26 14:19:00.]
Évadzáró MAMI kupa VI. forduló, a végén minden-ki-derül! (Motorinfo)
Az évzáró hétvége izgalmas csatákkal kecsegtetett a szoros pontállások miatt. Az ötödik fordulón tulajdonképpen a bajnoki küzdelem már eldőlt Gudmon Zoli javára, de mögötte a második helyért fej-fej mellett követte őt Ernszt Norbi és Sándor Balázs. Az ötödik helyért Molnár István, Herczegh Dani és Nagy Roland mindössze nyolc pont különbséggel várta az utolsó versenyt. Szokolics Laci és Sándor Balázs is már pénteken elkezdte a barátkozást az aszfalttal, de mindketten a sóderágyban végezték az edzésnapot. A tavalyi évadzáró futamhoz képest közel dupla annyi, tizennégy!!! versenyző nevezett a hétvégére! Az időjárás is nagyon kegyes volt a versenyzőkhöz, felhők még csak tévedésből sem jártak a pálya környékén a hétvégén. A legnagyobb kihívást talán a módosított nyomvonalú pálya jelentette. Mivel egy használaton kívüli kanyargós résszel hosszabbították meg a versenytávot, a pályán nagy mennyiségű kosz, por és törmelék volt és a betonrepedésekből kinővő különböző méretű és formájú növények sem növelték a pilóták komfortérzetét. Az első szabadedzés az ismerkedéssel telt, majd a versenyzők kérésére a pályabírók kissé lepucolták a pályát és a repedésekből feltörekvő aljnövényzetet is eltávolították. Ernszt Norbi és Mala Laci hamar megtalálta a ritmust, és Norbi kihasználva a Gudmon Zolitól kapott erőforrást az élre is állt, míg a többiek óvatosan tapogatóztak. Nagy Roland a […]
[2019. december 23 12:30:24.]
Nyélgázélmény diszkont áron - Teszt: Yamaha YZF-R3 - 2019. (Totalbike - 24?ra)
Mókásabb egy lassú motorral gyorsan menni, mint egy gyors motorral lassan.
[2019. december 23 07:49:00.]
Az új isten - Menetpróba: Ducati Panigale V4 S - 2018. (Totalbike - 24?ra)
Utcán is használható versenymotort akartatok, ami mindent múltidőbe tesz? Megkaptátok.
[2019. december 20 08:47:00.]
Melyik 300-as robogó a jobb vétel? (Totalbike - 24?ra)
Eladnám a nagymotort, de mi legyen helyette: Honda SH300 vagy Piaggio Beverly 350?
[2019. december 18 11:30:00.]
Kínában is fognak KTM-et gyártani (Totalbike - 24?ra)
Összebútorozik a KTM és a CFMoto, a közepes modellek onnan fognak jönni.
[2019. december 18 09:20:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design