Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

HONDA ORIGIN RAJZFILM-SOROZAT (Motorinfo)
A Honda Origins a vállalatot alapító Soichiro Honda életét meséli el egy különleges, manga stílusú rajzfilmsorozatban Az audiovizuális tartalom bárki számára elérhető az interneten A hatrészes sorozat látványos rajzokkal, lebilincselő történetmeséléssel és történelmi fotókkal szegezi a fotelbe a nézőket A Honda Origins a vállalatot alapító Soichiro Honda életét meséli el egy különleges animációs sorozatban, ami japán mangarajzok, valamint audiokommentárok és régi fényképek segítségével igyekszik bevezetni a nézőt a márka történetébe. A hat ? 10-20 perces ? kisfilm lebilincselő formában ismerteti a vállalat eredményeit és örökségét. Aki szívesen megtekintené ezeket, keresse fel a https://global.honda/heritage/HondaOriginsLibrary.html honlapot! A rajzok az ikonikus, japán képregények stílusában készültek, méghozzá az egykori ?Honda Soichiro Hon Den? képregényhez, melyeket anno a Shogakukan Inc. adott ki. Ezek nemcsak az alapító életének legfontosabb mozzanatairól rántják le a leplet, hanem Soichiro egyedi gondolkodásmódjával is megismertetik a közönséget, rámutatva, hogy milyen filozófia áll a mára világhíressé lett iparóriás felemelkedése mögött.   Nemzedékről nemzedékre szállt a történet A Bouncing Back, azaz Visszapattanás című első részből megtudhatjuk, hogy miként boldogult Soichiro Honda a második világháború alatt (1939?1945) és hogyan hozta létre 1946-ban a Honda Technical Research Institute-ot (ti. a Honda Műszaki Kutatóintézetet), ahol aggregátormotort szerelt kerékpárjára, s ezzel útjára indította vállalkozását. A sikertörténethez Takeo […]
[2020. április 21 12:51:54.]
Egészségügyi dolgozót segített ki motorral a Triumph Angliában (Totalbike - 24?ra)
Ellopták a motorját, nem volt mivel munkába járnia.
[2020. április 21 11:09:00.]
Elkészültek az első osztrák GasGas-ok (Totalbike - 24?ra)
Kis túlzással lecserélték pirosra a narancssárga idomokat.
[2020. április 20 12:28:00.]
Az indiai TVS megvásárolta a Nortont (Totalbike - 24?ra)
Újabb klasszikus brit márka vándorol Indiába.
[2020. április 20 08:55:00.]
Merlin V2: 4500 köbcenti elég lesz? (Totalbike - 24?ra)
Régi történet, de annyira szép, hogy soha nem évül el.
[2020. április 17 06:06:00.]
Britten V1000 Lego-ból (Motorinfo)
Ryan McNaught a reprodukciós csoport egyik tagja a híres játék gyártónál. Az összesen 14 szakemberből álló csapat tagjai nem mondhatóak amatőröknek, ha műanyagkockákból kell összerakni valamit. A most látható videóban egy életnagyságú Britten V1000 modellt raknak össze, mely 999 cm3-es, 170 lóerős és mindössze 138 kg tömegű versenymotor. A munkához néhány ezer alkotóelemre és 100 órára volt szüksége a kis csapatnak. Az eredmény magáért beszél, ha a bezártság alatt kedvetek támad építeni, a Lego kínálatában sokkal könnyebb feladatokat is lehet találni, még motorok építését is. Jó játékot!
[2020. április 17 06:00:22.]
MV Vario ? gombnyomásra állítható kormány és lábtartó magasság (Motorinfo)
Sokan szenvedünk attól, hogy a motorok ?konfekció? méretben készülnek, ezért gyakran le kell mondanunk az általunk vágyott típusról. Akár azért mert kicsik vagy nagyok vagyunk, de sokszor előfordul az is, hogy egy túrán kényelmesebb üléspozícióra vágynánk. Erre a problémára keresett megoldást az MV Vario kitalálója az MV Motorrad, a hidraulikus egységből és elektromos motorok segítségével mozgatható részek tökéletes ergonómiát ígérnek. A cég elsősorban utólagos kiegészítőket gyárt szinte minden komoly márkához, beleértve a lábtartókat, GPS konzolokat, stb. A Vario rendszer lehetővé teszi, hogy néhány másodperc alatt egy teljesen más beállítást használjunk, egyetlen gomb megnyomásával. Így könnyen válthatunk a sportos és a túrázó vagy a városban bevált pozíciók között. A kormányon és a lábtartón elhelyezett, motorokhoz csatlakoztatott hidraulikus szivattyúknak köszönhetően a kormányon 70 mm-es, a lábtartónál 40 mm-es mozgástér áll rendelkezésünkre. A kiegészítők ára a motor típustól függően változhat, a Vario kormány megközelítőleg 2300 euró, míg a lábtartó 1500 euróba kerül.
[2020. április 16 07:14:33.]
Aprilia RS 250 SP ? az első videó (Motorinfo)
Az olasz gyártó youtube csatornáján jelent meg egy videó, ahol a várva várt 250-es sportmotort láthatjuk. Sajnos Romano Albesiano, az Aprilia versenyosztály műszaki igazgatója olaszul beszél és nincs fordítás vagy felirat videóhoz. Azonban még így is érdemes megnézni, mert rengeteg apró részlet kiderül a motorról. Az RS szó a versenysportra utal, ennek megfelelően a motoron olyan neves gyártók termékeit találjuk, mint Brembo, Ohlins vagy Marchesini. Az Aprilia célja tehát egyértelmű, olyan új generációs versenymotort létrehozni, amivel akár fiatal tehetségek is versenyezhetnek, vagy zárt kupasorozatok jöhetnek létre. Jelenleg annyit tudunk a motorról, hogy megközelítőleg 35 kg-mal lesz könnyebb a kis testvérnél, a 125 RS modellnél. Ez azt jelenti, hogy 100 kg közeli súly és 30 lóerő teljesítmény áll majd rendelkezésre, a gyári motorban.
[2020. április 16 05:50:04.]
Kawasaki ZX-25R pálya verzió (Motorinfo)
A Tokiói Autókiállításon mutatták be a ZX-25R pálya verzióját. Mivel az alap modellt sem lehet már értékesíteni az Európai piacon, így a Kawasaki Indonesia által bemutatott motor is csak Ázsiában kerül értékesítésre. Ettől persze élvezhetjük a kis 250 cm3-es, 4 hengeres motor látványát, mely első ránézésre pont olyan, mintha a nagy testvér ZX10-R modellt látnánk pálya idomokkal. A kis Kawasaki szinte tökéletes pálya replica, ahogy a 90-es évek elején született hasonló modellek. Érdemes megnézni az apró részleteket, így például a féknyereg előtti légterelőt. Az erőforrás 17000 fordulat / percre képes, bár pontos információt nem adtak közre, valahol 45 és 50 lóerő körül lehet a teljesítménye. A Kawasaki Indonesia által kínált versenyváltozat ZX-10R hátsógátlóval, karbon idomzattal, Dunlop verseny abroncsokkal és Beet versenyrendszerrel van szerelve.
[2020. április 15 05:36:12.]
Túl nagy a bűnözés, az afgán fővárosban betiltották a motorozást (Totalbike - 24?ra)
Ha nem lenne most amúgy is korlátozva a kijárás a járvány miatt, lenne nagy felháborodás az ötmilliós Kabulban.
[2020. április 14 16:35:00.]
Esőruhákkal segítik a mentőmotorosokat (Motorinfo)
“Az Országos Mentőszolgálat motoros egységei idén a szokásosnál előbb kezdték meg a szezont, hogy fontos szerepet vállalhassanak az új koronavírus elleni küzdelemben. Az eredetileg május elsejére tervezett indulásukat azonban előrébb hozták, hiszen a járvány elleni küzdelemben komoly tehermentesítő szerepet tudnak betölteni. A betegszállításra is alkalmas gépkocsik helyett ugyanis az egy fővel üzemelő motoros mentők szállítják a COVID-19 teszteket, valamint a begyűjtött mintákat. A kora tavaszi indulás azonban olyan kihívásokat tartogat,amelyeket igazából az érthet meg, aki maga is két keréken közlekedik. Akárcsak az EuroMotor Kft. munkatársai, akik pontosan tudják, hogy nem csak a májusi, hanem az áprilisi eső is aranyat ér. Ami viszont hiába jó a kertben álló fáknak és bokroknak, a motorosok dolgát rendkívüli mértékben meg tudja nehezíteni. Kiváltképp azokét, akiknek a motorkerékpár a munkaeszközük és fontos feladatot végeznek. Tehát nem állhatnak félre egy fedett részre, hogy biztonságba húzódjanak ameddig elül a vihar, vagy nem állhatnak le egy benzinkútra kávézni és melegedni. Az EuroMotor Kft. dolgozói pontosan tudják, hogy a motorost érő hideg esőcseppek és az autókról felverődő víz nem csupán kellemetlenséget okoznak a két keréken munkájukat végző orvosoknak. A hideg nedvesség miatt átázó motorosok végtagjai merevebbé, pontatlanabbá válnak, a koncentráció csökken, a reakcióidő pedig növekszik. A prémium minőségű motorkerékpáros felszereléseket forgalmazó EuroMotornál […]
[2020. április 14 08:13:06.]
Elektromos robogókat fejleszt a KTM és Bajaj (Motorinfo)
Már tavaly napvilágot látott, hogy a két gyártó közösen tervez elektromos robogókat gyártani, melyeket elsősorban az Indiában fognak értékesíteni. Az indiai sajtó úgy tudja, hogy a Pierer Mogility Group és a Bajaj Auto 4 és 13.4 lóerős, 48V teljesítményű elektromos motorokon dolgoznak. A sorozat teljesen új architretektúrára épül és moduláris felépítésű lesz, ami azt jelenti, hogy a motorokat és az akkumulátorokat eltérő modellekbe is alkalmazzák majd. A létrejött termékpalettát Bajaj és KTM márka alatt is értékesítik majd, indiai és globális piacokon. A termelés 2022-ben indulhat el a púnai Bajaj gyártásban. Stefan Pierer, a Pierer Mobility és a KTM AG vezérigazgatója tájékoztatta a részvényeseket, hogy az elektromos robogók különböző verziói 2022-től lesznek kaphatók. A bejelentés alapján a Bajaj új elektromos robogója a Chetak, KTM segítségével Európát is meghódíthatja.
[2020. április 13 22:33:09.]
Honda ? új aerodinamikai fejlesztés (Motorinfo)
A japán gyártó az elmúlt időszakban több olyan fejlesztést is bemutatott, ami motorok aerodinamikai hatékonyságát hívatottak javítani. Az ?aktív? típusú, mely IMU-tól kapott utasítások alapján képes változtatni a motor aero profilját, és a most bemutatott nem aktív csoportba tartozó farokidom tervezetét. A teljes újra gondolt hátsó traktus a a superbike és GT modelleket érintheti majd ha egyszer gyártásba kerül. A lényege, hogy a levegőt csatornákba vezetik, melynek célja, hogy csökkentsék az aerodinamikai ellenállást és függőleges erőt képezve stabilizálja a motor hátulját nagy sebességnél. Mivel a farokidom ilyen jellegű kialakítása teljes mértékben megszünteti az utasülés alatti pakolási lehetőséget, a Honda egy eltávolítható táskát javasol a légcsatornákba.  
[2020. április 13 21:31:22.]
Mi a legfontosabb Café racer építésnél? (Motorinfo)
Dőlj hátra egy forró teával a kedvenc foteledben és tedd ki teljes képernyőre a Racer TV 2019-es Cafe Racer körképét. Nem csak a fenti kérdésére kapsz választ egy megnyugtató hangú BBC rádiótól kölcsönzött narrátortól, de a tavalyi év épített csodáit is szemügyre veheted, dinamikus onboard felvételekkel fűszerezve. A videó leírásában megtaláljatok azt a 20 egyedi motort, amikre lehetett szavazni januárban, a videó pedig a 10 legtöbb szavazatot kapott járgányt mutatja be. Sok motor építő szerepelt már nálunk is más munkáikkal (pl. az örült Taiföldi K-Speed), de így egyben ez a 10 remekmű, andalító zongora kisérettel, kifejezetten kellemes élményt nyújt. Lelövöm a poént, a motorok David Attenborough-ja szerint a legfontosabb hozzávaló, amitől igazán megdobban a szívunk amikor egy-egy ilyen mesterien újrarajzolt Royal enfieldre, Viragora vagy Nine-T-re nézünk az a mindannyiunkban ott lángoló szenvedély.
[2020. április 13 18:17:12.]
Egy bajnoki címet elvettek tőle, egyet ajándékba átadott (Totalbike - 24?ra)
Németh Kornél a világ élmezőnyébe tartozott, de nem értékelték.
[2020. április 13 09:48:00.]
Bagnaia húzta be a virtuális verseny második fordulóját (Motorinfo)
A koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben, másodjára került megrendezésre a StayAtHomeGP esport bajnokság. A Twitteren napok óta követhető volt, ahogy a versenyzők készülnek a futamra, ami most a Red-Bull ring nyomvonalán zajlott. So, so close… But we’re very proud of you, @mvkoficial12! You’ve got skills! 🎮#MonsterYamaha | #MotoGP | #StayAtHomeGP | #StayHome | #StaySafe | #DoYourPart https://t.co/FIdDOF5FrA ? Monster Energy Yamaha MotoGP (@YamahaMotoGP) April 12, 2020 A futam érdekessége, hogy a játékban is egy Ducati versenyző nyert, bár a második futamon ismét Vinales és a két Marquez testvér voltak jó formában. Azonban a sok bukásnak és Vinales hibájának az élen, végül Bagnaia megérdemelten lett győztes. Quartararo három bukást is elkönyvelhetett a futam alatt, de legalább nem kell a költségekre gondolnia a csapatnak. Reméljük hamarosan újra láthatjuk a srácokat, de most már nem csak a képernyő, sokkal inkább egy rendes GP motor kormánya mögött. A Twitter bejegyzéseket természetesen egy fotós nyerte nálunk, aki megörökítette, hogy Ő is dolgozik még ha csak home office-ban is. Having a bit of fun missing @MotoGP so shooting the virtual race 2 from home. A little over lensed..!😳#StayAtHomeGP #motogp #nikon @ValeYellow46 @marcmarquez93 @PeccoBagnaia @Petrux9 @FabioQ20 @mvkoficial12 @alexmarquez73 @TitoRabat @michelepirro51 @takanakagami30 pic.twitter.com/mSFs3GHTJy ? Gareth Harford (@GarethHarford) April 12, […]
[2020. április 13 08:50:27.]
Hogyan váltak elengedhetetlenné a karbon féktárcsák a GP-ben? (Motorinfo)
Az egyik legnevesebb olasz motoros lap a Motociclismo.it érdekes cikket közölt a Brembo cégről és termékeiről. A cikkben 5 kérdésben tesztelhetik magukat az olvasók, és tudhatnak meg információkat a fékóriás fejlesztéseiről. Mi most csak az első kérdésre fókuszálunk, a többiért érdemes elolvasni a cikket. A címben is szereplő kérdésre, persze mindenki tudja rögtön a választ, de a hogyanra talán már kevesebben. A fékrendszer kutatás egyik sarokköve, hogy minél kevesebb fém felhasználásával készüljenek rendszerek. A szén alapú rendszerek már az 1980-as évek óta jelen vannak a versenyzés világában. Ennek oka, hogy a szén sűrűsége nagyon alacsony: 1.8 gramm / cm3, ráadásul a kis tömeg mellé rendkívüli tágulási adatok párosulnak magas hőmérsékleten. A hőtágulási együtthatója az acél huszada, míg az öntöttvas tizenötöde. Végül de nem utolsósorban a nagyon magas olvadáspont mely 3000 Celsius, (öntöttvas 1200 és az acél 1800) mely a magas hővezető képességre utal. Az elmúlt három évben, a Brembo teljesen ledöntötte a történelmi tabukat a szénfékek tekintetében. Az első megjelenésekor, az 500 cm3 kategóriában a rendszer még a polcon végezte és helyette acéltárcsákat használtak. Ennek fő oka, hogy a súrlódási együttható érdekében a legalább 250 fokon kellett dolgoznia, ami meglehetősen nehéz esőben vagy nedves körülmények között elérni. A Brembo által […]
[2020. április 13 08:30:01.]
Suzuki Katana Brand New Jack ? Icon Motosport (Motorinfo)
Az agresszív marketingjéről és izgalmas motorosruházatáról ismert Icon Motosport ismét motorépítésre adta a fejét. A több egyedi átépítés után, most is sikerült valami különlegeset létrehozni melyet Gundam világa ihletett. Az Ikon már régóta tervezett valami különlegeset létrehozni a Katana modellből, az élénk színek melyek a futurisztikus japán legendák világból érkeznek, jól keverednek a japán motorépítés különleges darabjával. Tény, hogy a New Jack modell nem rejt akkora átépítést mint más Katana újragondolások, de míg egy átlag motorépítés 12-18 hónapig tart, az Icon mindössze 30 nap alatta rakta össze az saját verzióját. Az apropó a 2020-as ?The One MotoShow? , emly egyedi építésekre specializálódott amerikai motorkiállítás. Az átépítés módosításai minőségi anyagokra épül, a Nitron lengéscsillapítók és rugós tag, EBC fékbetétek, Avon Competition gumiabroncsok és a Leo Vince kipufogórendszer mind azt mutatja, hogy az átépítők használható motort szerettek volna létrehozni. A design, mely nem csak színes de a légterelőkkel és a dupla tanknyílással igen csak izgalmas is, olyan apró részletekre is figyel, mint a Magura fékkar. Véleményünk szerint ez egy tökéletesen sikerült átépítés, olyan mely sokáig megmarad az ember fejében, ráadásul a létrejött végtermék motorozás szempontjából még jobb is mint az alap modell volt.
[2020. április 12 07:46:17.]
Ezer motoros a nők bántalmazása ellen (Motorinfo)
Érdekes videóanyagot hozott le a 24.hu szerkesztősége, a videóban megismerhetünk egy a social médián keresztül alakult motoroscsoportot. A Szelíd Motorosok a Zaklatások Ellen elnevezésű csoportot Szilvia segítségével mutatják be, aki szintén aktív tagja a csoportnak. A cikket és a videót az alábbi linken találjátok: itt Nyitókép: 24.hu videó prtscreen
[2020. április 12 07:19:31.]
Xiaomi 70mai A1 és A1 Pro intelligens e-robogó (Motorinfo)
A telefonjairól ismert Xiaomi, bemutatott 2 elektromos robogót, mely első körben csak Ázsiában kerül értékesítésre. A fejlesztés a cégóriás 70Mai néven ismert leányvállalatához tartozik, mely autókhoz gyárt kamerarendszereket és intelligens eszközöket. A Robogó egyből két verzióban érkezik, az A1 és A1 Pro, a különbség leginkább a hatótávolságban érezhető. A sajtóanyag alapján, a robogók 55 kg-os össztömeggel rendelkeznek, 25 km/h maximális sebesség mellett 60 illetve 70 kiló,éteres hatótávolságra gurulhatunk velük, egy töltéssel.   A külső kialakítás letisztult és leginkább versenyrobogók felépítésére emlékeztet, a cég a megjelenéssel azonnal el is nyerte RedDot Award 2020 díját. A 70Mai LED fényszórókat, tárcsaféket és 14 kereket kapott a hatékony városi közlekedés jegyében. A robogók legérdekesebb tartozéka azonban a határozottan nagy méretű TFT érintőképernyős digitális műszeregység. A XiaoAI intelligens hegvezérléssel rendelkezik, melynek segítségével a motoros minden hasznos információhoz hozzájuthat azonnal (akkumulátor töltöttségi szint, sebesség, stb.). Az okostelefonhoz csatlakoztatott jármű a képernyőn GPS navigációt, internet felületet és audio rendszert is képes biztosítani. A 70mai az első robogó széria mely rendelkezik beépített kamerával, a 1080P-s videokamera, 130 fokos széles látószögű lencsével rendelkezik és 90 perces tárolási kapacitással. A kamera támogatja a parkolási figyelés funkciót, hasonlóan a TESLA megoldáshoz. A rendszer segítségével láthatjuk mi történik a robogónkkal, de aktivizálhatjuk […]
[2020. április 12 06:56:20.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design