Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Végre egy villanybringa ami letisztult és szép! (Motorinfo)
EnergicaEvo a deBolex újragondolásában
[2019. március 24 11:15:53.]
Idén a V2 a sláger a veteránok között (Totalbike - 24?ra)
A Bonhams tavaszi aukcióján ezektől várnak sokat.
[2019. március 22 11:31:00.]
Hayabusa vs Jeep Grand Cherokee (Motorinfo)
A címből szerintem mindenki eldöntötte a verseny végkimenetelét, pedig a videón meglepő eredmény születik. A végeredményt nem áruljuk de némi infót még társítunk a futamhoz. A sokak által csak csirkének becézett Jeep-nek egy olyan verzióját láthatjuk, ami a Trackhawk nevet viseli. Ez a típus egy V8-as, 6.8 literes 707 lóerős motorral van szerelve ami 875 Nm nyomatékot teker le az aszfaltra. A gyorsulása is megszégyenítő, 3.5 másodperc alatt éri el a 100 km/h órát. A videó végén jól látszik, hogy a negyedmérföldes verseny végén megközelítőleg 290 km/h-val hasít át a célon. Persze a Hayabusa is simán tudja ezeket az adatokat hozni még gyári állapotban is. A videó megnézése után többször lelassítottuk és próbáltuk kinagyítani a képeket. Nem vagyunk benne biztosak de szerintünk egy hölgy ül a Suzuki nyergében, ami még a végeredmény tekintetében is tiszteletre méltó dolog. Az egyest mintha kicsit elrontotta volna de így is örülünk, hogy hölgyek is indulnak, már széria gyorsulási versenyeken is.
[2019. március 22 06:23:49.]
Szigorúan véve itt kezdődik a túraenduró (Totalbike - 24?ra)
A portugálok kényelmesebbé tettek egy lakossági ralimotort.
[2019. március 21 13:27:00.]
Nem ugyanarról beszélünk - Összehasonlító: Harley-Davidson Fat Bob 107 vs. Triumph Bonneville Speedmaster (Totalbike - 24?ra)
Lehet-e a körtét hasonlítani az almához? Elárulok egy szakmai titkot: lehet.
[2019. március 21 06:11:00.]
Álomcsapatot rántott össze a Norton a Man TT-re (Totalbike - 24?ra)
Három versenyzőt szerződtettek le: a legsikeresebbet, a leggyorsabbat és a legígéretesebbet.
[2019. március 20 16:29:00.]
Pletyka: 890-es kéthengeresen dolgozik a KTM (Totalbike - 24?ra)
Az alapok a 790-essel egyeznének, de 10-20 lóerővel erősebb lenne.
[2019. március 20 13:08:00.]
A Yamaha Niken lesz a hivatalos motorkerékpár, a Giro d?Italia, Tour de France és Vuelta versenyeken. (Motorinfo)
A japán gyártó új, hároméves stratégia szerződést írt alá a világ három leghíresebb kerékpáros körversenyét rendező ASO és RCS Sports-al. A szerződés alapján 2021-es szezon végéig mindhárom verseny biztosítását a különleges Niken motorokkal látják el. A Giro d’Italia 102. évada május 11-én indul és 21 különleges szakaszból áll majd össze, összesen 3.518 km távolsággal. A 106. Tour de France szintén 21 szakaszból épül fel idén és Belgiumból fog indulni. Míg a Vuelta spanyol területen kerül megrendezésre és összesen 2772 km a távja. A Yamaha egy komplett flottát nyújt a szervezők részére, hogy megfelelő módon tudják biztostani a versenyeket.
[2019. március 20 07:17:30.]
Lazareth motorja felemelkedett (Motorinfo)
Egyre több és egyre életképesebb ötletek kerülnek elő azzal kapcsolatban, hogy a motorokkal repülni is lehessen. Sokan a drónokat is mozgató hajtásban gondolkodnak, míg mások a mikró turbinára esküdnek. A Lazareth nevet senkinek sem kell bemutatni, főleg ha különleges motorok építéséről van szó. Ilyen volt például a Lazareth LM84 amibe egy V8-as Masareti motort építettek, de van vízre szánt ötlete is csapatnak. Jelenleg a levegő a cél de eltérő koncepcióval mint amit eddig láthattunk. Lazareth egy olyan motort szeretne készíteni, ami nem csak repül de utcai használatra is alkalmas, egyfajta hibrid. A Lazareth 2-es nevet viselő projekt most emelkedett el elsőként a földtől, bár jól látszik a videón, hogy messze van még fejlesztésnek az a szakasza amikor használni is lehetne egy ilyen járművet, a fejlesztőket nem érdemes félvállról venni. Eddig még semmi sem tört bele a bicskájuk, igaz sok fejlesztésüket inkább csak csodálni sem mint használni érdemes.
[2019. március 20 06:56:47.]
Marquez nem unatkozik Argentína előtt (Motorinfo)
A spanyol címvédő egy érdekes videót tett közzé a twitter-en. Egy átalakított krosszmotorral élvezi a havas tájat, amihez csak annyit fűzött, hogy Motocross vagy snowmobile? Motocross o moto de nieve?🤔 Gran experiencia, muchas gracias @alfredogomez89 ✊🏼Motocross or snowmobile??🤔 Very nice experience! pic.twitter.com/TLNZxXmlrc — Marc Márquez (@marcmarquez93) 17 March 2019 MM egyik kedvence időtöltése a motokrossz, szinte folyamatosan edz és verseny szinten is megállná a helyét.
[2019. március 20 06:39:38.]
Az év őrültsége : fél motor és fél Lamborghini Aventador (Motorinfo)
A német Boss Hoss Cycles kerékpárok átépítésére szakosodott csapata meglepő fotókat közölt a facebook oldalukon. A motor egy Chevrolet Camaro-ból vagy Corvette-ből származik, a 6,2 literes V8-as motor 445 lóerőt teljesít. Mégsem az erőforrás a megdöbbentő az építésben, a háromkerekű jármű hátsó része egy Lamborghini-ből származik. A különleges ? Grigio Titans? fényezés és a rengeteg szénszálas elem csak hab a tortán. Az biztos, ha valaki ennyire extréme építést szeretne birtokolni, ahhoz sok nullával kell rendelkeznie a bankszámláján.
[2019. március 19 21:23:31.]
A Vincentek tovább élnek (Totalbike - 24?ra)
És nem sok híja volt, hogy Honda V2-esekkel kezdjék újra gyártani.
[2019. március 19 16:26:00.]
Kezdő motor legfeljebb 500 köbcentivel (Totalbike - 24?ra)
Jók a négyszázas belpiacosak, vagy legyen valami kommersz ötszázas?
[2019. március 19 13:09:00.]
Összállt és jó lett az NSR250R blokkja - NSR250 felújítás: a blokk összerakása (Totalbike - 24?ra)
Mélyfúrás a kétütemű technikába, a versenymotorok lélektana és közel a cél: elkezd összeállni az NSR250.
[2019. március 19 06:14:00.]
Bautista ismét megnyerte mind a három versenyt (Totalbike - 24?ra)
Idén rajta kívül senki nem nyert futamot a Superbike VB-n.
[2019. március 18 16:26:00.]
Téli álom után nem indul a Yamaha, mi lehet a gond? (Totalbike - 24?ra)
Általában a karburátor, de a kormos gyertya igen gyanús
[2019. március 18 13:31:00.]
Porrá égett a MotoE összes cucca, a verseny elmarad (Totalbike - 24?ra)
A villanyos MotoGP bokszában kigyulladtak az akkumulátorok, lényegében minden megsemmisült.
[2019. március 18 09:57:00.]
SW-Motech Legend Gear oldaltáskák Harley modellekre (Motorinfo)
Már Harleykra is elérhetők a könnyű, de strapabíró Legend Gear oldaltáskák!
[2019. március 18 07:20:11.]
Bautista ? hatból hat (Motorinfo)
Megállítatlan a spanyol és a V4-es Ducati, Rea és a Kawasaki ugyan kapaszkodik de messze még a komoly meccsek ideje. Tavaly azért volt nehéz írni az SBK versenyekről mert elég volt egy mondat: ?Rea ismét győzött? . A címvédő 2018-ban 11 futamgyőzelemmel zárt zsinórban, érthető volt, hogy mindenki várta a Ducati V4 érkezését. 👍🏼 #orgulloso #AB19 #NewEra #keepworking #victoria 🇪🇸 pic.twitter.com/K8dLZzmvTy ? Alvaro Bautista Arce (@19Bautista) March 16, 2019 Az olasz csapat nem csak új motort de versenyzőt is hozott, ami azért is érdekes, mert sokak szerint Rea könnyen megállná a helyét GP-ben. Nos, Bautista érkezésével minden megváltozott, a kis spanyol nagyon nehezen hagyta ott a GP-t egy gyengébb sorozatért de most az élet mindenért kárpótolja. Egy olyan pályán sikerült háromszor győznie, ( ebből az utolsó rajt-cél győzelem volt ) ami új volt a motornak és Bautistának is. Nyilatkozatában kiemelte, hogy szerencséjük volt és minden beállítást eltaláltak, amihez szükség volt egy jó alapra is. Rea nem titkolta, hogy mentális nyomás van rajta, hiszen eddig uralta a sorozatot, most pedig hatból hatszor előzték meg. A motorversenyzés persze technikai sport is, ahol meghatározó a motor versenyképessége is. Jelenleg a Ducati a legerősebb csomag, már csak azért is mert egy MotoGP motort butítottak […]
[2019. március 17 20:00:11.]
Egy nehéz hétvége után értékes világbajnoki pontokkal tér haza Sebestyén Peti Thaiföldről! (Motorinfo)
A 12. helyen végzett a Supersport-világbajnokság egyetlen magyar résztvevője a második, thaiföldi fordulón. A pénteki első szabadedzés után jelentkező elektronikai probléma sajnos a délutáni FP2-re is elkísérte Petit, így rengeteg, értékes időt vesztett a helyes beállítások és a gumik teszteléséből. A 16. rajt pozícióból induló magyar pilóta 4 helyet javított a verseny során és próbálta kihozni a maximumot a versenyen is: ?Sajnos tényleg elképesztően hiányzott a kimaradt szabadedzés. A pálya egyszerűnek tűnhet, de nagyon nehéz , mert 2 részből állt: hosszú egyenesekből és kemény féktávakból, illetve a pálya közepén van egy ?csiki-csuki? technikás rész, és nem könnyű megtalálni azt a motort ami jól működik mindenhol. Ausztrália után remek volt a motor, de az egy teljesen más karakterisztikájú pálya, ezért úgy döntöttük, hogy megpróbálunk egy olyan beállítással kezdeni Thaiföldön , amivel tavaly Niki Tuuli is  ment, de az nálam nem vált be, már csak azért sem, mert nála gyorsabban tudtam menni. A telemetriából kiderült, hogy a motor egyensúlya nem olyan jó, ezen próbáltunk dolgozni egészen a versenyig. A warm up-ra is állítottunk, ami jó döntésnek bizonyult, de a féktávokon még mindig gyengék voltunk. Ez volt a fő probléma a versenyen is. Próbáltam változtatni folyamatosan a stílusomon is és adoptálni magam ehhez […]
[2019. március 17 19:54:34.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design