Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Kijött a Moto Guzzi V85 TT túrásított változata (Totalbike - 24?ra)
Ha már túraenduró, akkor készült belőle egy Travel kivitel.
[2019. november 08 14:54:00.]
Márquez megszívta? (Totalbike - 24?ra)
A spanyolt egy emberként támadta mindenki, egy időmérő edzés miatt. De mennyire volt ez jogos?
[2019. november 08 11:55:00.]
Jön a nagytankos Husqvarna 701 Enduro LR (Totalbike - 24?ra)
Kevés az alap 13 liter? Itt a megoldás, 25 liter benzinnel azért már el lehet indulni erre-arra!
[2019. november 08 11:55:00.]
A Britten V1000 a példaképe a Vins kétütemű, 250-es sportgépének (Totalbike - 24?ra)
Elég sok részletben idézik minden idők legcsodálatosabb versenygépét.
[2019. november 08 10:58:00.]
KTM 390 Adventure ? 2020 (Motorinfo)
Sokszor láttuk közúti fotókon az A2 jogosítvánnyal használható, a széles felhasználásra szánt modell. A kis túra motor igazán jó társa lehet egy fiatal motorosnak, aki szeret utazni és nem akar megfordulni ha kicsit rosszabbra vált az út burkolata. A 373.2 cm3-es erőforrás 44 lóerőt és 37 Nm-t teker le az aszfaltra ha ki akarjuk hozni belőle a maximumot. Az elektronika is fejlődött, lehet külön Offroad módot választani, az egyébként megszokott KTM opciók mellet. Amik, az ABS, 5 hüvelykes színes TFT kijelzőt, Bosch vezérlés és még jó pár apróság. Mattighofenben nem csak a 390 verziót öltöztették fel túra motornak, megváltozott a hűtő, ahogy traktus részei is a 450 rallytól származnak és meghosszabbították az új lengőkart 15 mm-el. A futómű UPS WP Xplor mely 170 és 177 mm-es mozgást kínál. A 19-es első kerékre 230 mm-es tárcsákat szereltek, melyet radiális négydugattyús fékek lassítanak. A nyeregmagasság 855 mm, de opcionális nyeregvásárlással ez az adat csökkenthető. A motor száraz tömege 158 kg, míg a üzemanyag kapacitás 14,5 liter.
[2019. november 08 05:39:52.]
Honda CB4X Concept (Motorinfo)
A Római Design Stúdió ismét ütős munkával állt elő. Ha Honda és európai szemmel is kimagasló megjelenés, akkor szinte biztosan benne van az olasz központú tervező csapatnak a keze. Sok motort terveztek már náluk, a CB sorozat tagjaitól az népszerű SH robogón át. Most lehet ismét egy új, a CBF sorozat születésének pillanatit láthatjuk. Izgalmas tervek és szó szerint letisztult motort terveztek. A négyhengeres, hátul egylengőkaros motoron LED fényszórókat és állítható plexit találunk. Jelenleg Öhlins/Brembo termékekkel, ami ha sorozat gyártásba kerül szinte biztosan változni fog. Az erőforrás 650 vagy 1000 cm3 lehet, szinte mindegy is mert annyira jól néz ki az SC Project kipufogó rendszerrel, hogy hozzánk bármikor betolhatják a garázsba.
[2019. november 08 05:13:40.]
WSBK 2020 ? Leon Haslam lesz Alvaro Bautista társa a Honda csapatnál (Motorinfo)
Eldőlt, hogy az angol versenyző fogja megosztani a box-ot a tehetséges spanyol versenyzővel. A HRC visszatérése azt mutatja, hogy komolyan gondolják az új motorral a cím elhódítását. A brit versenyző karrierje egnagyobb sikerét élhette át a gyártóval és most igen csendben zajlottak a tárgyalások. A bejelentés is az EICMA keretein belül történt Milánóban. WATCH: HRC reveal the full details of their WorldSBK 2020 project 📹VIDEO| #WorldSBK https://t.co/nitsxDifFH pic.twitter.com/ps8hk6yStb ? WorldSBK (@WorldSBK) 5 November 2019 Leon így vélekedett a kontraktusról: ?Nagyon izgatott vagyok, hogy csatlakozhattam a HRC projekthez és megismerhetem az új motort. Egy álom vált valóra, alig várom, hogy a motoron üljek. Ami engem illet, a HRC visszatérése a WorldSBK sorozatba érdekes volt, nem tudtuk milyen motor lesz pontosan. A célom az volt, hogy lehetőségem legyen részt venni a projektben. A Honda és a HRC nem a második helyért akarnak küzdeni. Természetesen egy új motor és egy új csapat a bajnokságban, nagyon fontosak lesznek a tesztek. Biztos vagyok benne, hogy folytatjuk a szezont a kedvenc pályámon Philip Islande-en, ami az egyik kedvenc pályám. Már alig várom!? Nyitókép: Twitter prtscreen
[2019. november 08 04:51:51.]
Újabb tanulmányt készített a BMW az R18 cruiserből (Totalbike - 24?ra)
Még mindig nem végleges modell, de nagyon ígéretes.
[2019. november 07 16:34:00.]
Elkészült a Harley első túraendurója (Totalbike - 24?ra)
Kicsit későn ültek fel erre a divathullámra, de mennyire erősen indítanak!
[2019. november 07 16:32:00.]
A KTM nagyon odarakta a 390 Adventure-t (Totalbike - 24?ra)
A kategória legfullosabb csomagját rakták össze.
[2019. november 07 12:16:00.]
Harley-Davidson Bronx: egy modern roadster (Totalbike - 24?ra)
Sok infó nem derült ki róla, de egy vagány utcai nakedre lehet számítani.
[2019. november 07 12:14:00.]
Okosan frissítve: Aprilia RSV4 és Tuono (Totalbike - 24?ra)
Röviden: új futómű, karbon elemek, színek.
[2019. november 07 07:53:00.]
Kisebb durranás lett a vártánál a KTM 1290 Super Duke R (Totalbike - 24?ra)
De így sem lett se gyengébb, se nehezebb az előzőnél. Sőt, igazából minden téren javult.
[2019. november 07 07:50:00.]
KTM Super Duke R 2020 (Motorinfo)
east ereje egyre csak nő, miközben tömege folyamatosan csökken. Nincs ez másképp a 2020-as modell esetében sem. Az osztrák mérnököknek szükségük is van az erő növelésére, mert pár évvel ezelőtt a Beast a legerősebb csupasz címét is bitorolhatta volna, most azonban több konkurens is 200 lóerő fölé vitte a teljesítmény felső határát. Persze, a KTM-nél pontosan tudják, hogy a lóerő nem minden, a kezelhetőség legalább annyira, ha nem fontosabb. Ezért neki is estek a váznak, és növelték a merevségét, csökkentve a súlyát. A tömeg csökkenés titka a könnyebb anyagok használata ( karbon ), valamint, hogy a térhálós váz aktív elemként használja az erőforrást. Frissült és szintén súlycsökkenésen esett át a hátsó lengőkar. A felfüggesztéseket továbbra is a házi futóműgyártó a WP szállítja, de minden elem kimondottan a Super Duke R számára készült. A fékerő növelésének érdekében, az új Brembo nagy teljesítményű Stylema rendszer került a kerekekre. Az összes minőségi eszköznek köszönhetően a motor tömege 189 kg-ra csökkent. Az erőforrás is kapott egy kisebb upgrade csomagot, új szelep és injektor személyében. A teljesítmény 180 lóerő 9500 fordulatnál. A motor kezelhetőségét egy hatcsatornás IMU rendszer segít, míg az információk áramlásáról egy 5 hüvelykes TFT kijelző gondoskodik. A motort két színben vásárolhatjuk meg: […]
[2019. november 06 22:57:23.]
Nem akármivel tért vissza a Bimota: itt van a Tesi H2 (Totalbike - 24?ra)
Massimo tamburini is elismerően csettintene!
[2019. november 06 16:04:00.]
Két új BMW: F 900 XR és F 900 R (Totalbike - 24?ra)
Egy nakeddel és egy sportos crossoverrel álltak elő.
[2019. november 06 16:04:00.]
Ilyen lenne a Husqvarna túraendurója (Totalbike - 24?ra)
A Husqvarna 901 Norden tanulmánya az idei EICMA egyik legjobbja.
[2019. november 06 14:45:00.]
A legjobb dolog történt a KTM 790 Duke-kal: 890 Duke R lett belőle (Totalbike - 24?ra)
Jobban vártam, mint a karácsonyt.
[2019. november 06 12:00:00.]
A CBR650-ből lehet túraendurót építeni? Fogd meg a söröm... (Totalbike - 24?ra)
A Honda olasz fejlesztőközpontja előállt egy új tanulmánnyal a CB4X Concepttel.
[2019. november 06 10:05:00.]
MV Augusta Rush 1000 ? 208 lóerős Dragster (Motorinfo)
Jönnek az újdonságok az EICMA kiállításról és végre a gyártok kezdenek ráérezni a show ízére. Nem csak felhasználóbarát és jól használható motorokat láthatunk, őrült koncepciókkal párosítva, hanem olyan motorokat, amiket egyszerűen lehet létrehozni mégis eláll az ember lélegzete. Jó irány lehet az MV által bemutatott Rush, ami a pár napja debütált Brutale 1000 módosított testvére. Az alapértelmezetten 208 lóerős teljesítményű erőforrást egy kis ECU programozással azonnal 212 lóerőre növelhető, ha egyáltalán van a módosításnak ilyen számok mellett bármi értelme is. Rush iszonyatos kiegészítőkkel, és design-nal kerül az elkövetkező hónapokban a forgalomba. Le sem lehet írni, hogy mire érdemes odafigyelni mert minden alkatrész különleges. Elég ha csak a hátsó kereket ( kovácsolt alumínium némi szénnel kombozva ) vagy az SC Project által tervezet kipufogó csövet nézzük meg alaposabban. De ha ez sem lenne elegendő akkor kényeztessük szemeinket pár percig a hátsólámpa kivitelezésén. Az olasz design örök és nehezen elérhető szintjét láthatjuk életre kelni. A motorban természetesen a teljes MV elektronikus armada jelen lesz, bele értve a MVICS befecskendező rendszertől az MV Ride alkalmazáson keresztül, amivel okostelefont csatlakoztathatunk a motorunkhoz. A felfüggesztések elektronikus vezérlésű Öhlins modellekkel próbálják majd az úton tartani a bődületes erőt.
[2019. november 06 10:04:30.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design