Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Ausztráliában sávszűkítéssel oldhatják fel a dugókat (Motorinfo)
A kontinensen hatalmas lakatlan területek vannak, míg a nagyvárosokban folyamatosak a torlódások a napi közlekedésben. Ezzel a problémával küzd Melbourne városa is, ahol a városvezetés azonnali megoldást keres. A Grattan Intézet által kidolgozott tanulmánya kiemelkedik a benyújtott anyagok közül, a forgalmi dugók megközelítését illetően. Míg a legtöbben a sávok szélesítését sürgetik és tanácsolják a városvezetésnek, addig a Grattan tanulmánya szerint az utaknak azonosoknak kell maradni, de mellettük kesekenyebb sávokat kell kialakítani. Az ok, hogy a városban rendkívül népszerűek a nagy PickUp és terep járok, azonban a kisebb sávokon gyorsabban áramlana a forgalom,a z emberek váltanának a nagyobb sávról és kocsikról, a kisebb autók és sávok, illetve motorok irányába. A javaslat nagyon népszerű, a kontinens második legnépesebb városának tanácsának körében. Könnyen elképzelhető a pozitív környezeti hatásokkal is járó fejlesztési irány fog győzni, fontos szerepet adva a kétkerekű járműveknek is.
[2019. október 28 05:04:37.]
Szeretnél egy Kawasaki H2R modellt a polcodra? (Motorinfo)
Egy videónak köszönhetően, most végig nézheted, hogyan tudod elkészíteni a Tamiya által kínált 1/12-es modellt. Az anyag nem rövid, viszont annak aki komolyan gondolja nagy segítség lehet. A modell méretei: 172mm x 70mm x 97 mm A matrica szett és az állvány tartozék, de az összerakáshoz szükséges eszközöket nekünk kell beszerezni. A modell ára, online shopokban 47 euró körül mozog.
[2019. október 28 04:30:48.]
MotoGP Ausztrál Nagydíj: Marquez megállíthatatlan, még akkor is nyer ha nem Ő a leggyorsabb (Motorinfo)
Már az időmérők is tele voltak meglepetésekkel és jól mutatták az erőviszonyokat, az esetleges jövőképeket több versenyző számára. Jorge Lorenzo közel 1 évnyi szenvedés után még mindig képtelen eredményt felmutatni, az első napot a 19. helyen zárta, míg az ideglenes beugró Zarco a 14. helyig jutott az első próbálkozásra. Bár a napokban erősítették meg, hogy a Honda és Lorenzo tovább dolgoznak, könnyen elképzelhető, hogy egy jó teljesítményt nyújtó Zarco belekavarhat ebbe az együttműködésbe. Az időmérő második érdekes szála, hogy Quartararo ismét hihetetlen gyors tudott lenni. A francia srácnak szinte mindegy milyen pályát adnak, komoly ellenfél minden körülmények között. Azonban most márka társa Vinales még nála is gyorsabb volt, sőt mindenkinél. Közel 0.5 másodperces előny egy időmérőn elég meggyőző. A múlt héten lehetett elősszőr hallani arról, hogy a Ducati kinézte magának a tehetséges spanyolt. Érthető is, Marquezre hiába fáj a foguk, bolond lenne mozdulni, egy neki fejlesztett motorról és csúcs fizetés mellől. Míg Quartararo szintén hibát követne el ha mozdulna, jól megy neki a Yamaha csapatnál, fekszik neki a motor és a légkor is rendben van. Vinales már nem ennyire egyértelmű, nem illik a Yamaha a stílusához és sokat szenved a technikával. Ráadásul most már egy szatelit motorral száguldó első éves […]
[2019. október 28 03:56:17.]
CBR1000RR 2020 kémfotók (Motorinfo)
Már egy ideje keringtek pletykák arról, hogy készülőben az új CBR1000RR. Az elmúlt időszakban benyújtott szabadalmi minták, sok információt elárultak az új modell megjelenéséről és a várva várt aktív aerodinamikai fejlesztésekről. A képeket ?Nobu JO3VHC? felhasználó tette közzé a Twitteren, ahogy a suzukai pályán, vélhetően Stefan Bradl profi versenyző teszteli az új Fireblade-t. A megjelenés részben emlékeztet a marquez és Lorenzo által használt RC213V modellre, bár az első légbeömlő nagyon hasonlít a CBR600RR-hez. A motoron már jelen van, az aktív aerodinamikai szabadalomban is levédett fejlesztés. Melynek lényege, hogy nem kívül található szárnyakat telepítenek a motor idomzatára, hanem a burkolaton belül rejtet három apró spoiler végzi el a feladatot. Ennek fő oka, hogy míg a külső szárnyak rögzítve vannak a belső képesek mozogni a lefelé irányuló aerodinamikai terhelés igénye alapján. A váz első ránézésre hasonlít a jelenleg is használt verzióhoz, azonban a hátsólengőkar nagyon eltérő. Elöl Showa SFF-BP villákat látunk, bár a megjelent videóban egy arany elsőszár látható, így a fotókon és a videón látható motor más típus lehet. Valószínűleg a 2020-as változatban is lesz ?base?,SP és SP2-es verzió. A motort az EICMA-n mutatják be, így hamarosan sokkal többet fogunk tudni. ??HRC????????????????????????????????UP??????? #MFJGP #SuperBike #JSB1000 pic.twitter.com/cPaj3v4gTl ? NOBU? @JO3VHC (@n_mode_log) 23 […]
[2019. október 26 06:01:01.]
SW-Motech kiegészítők Kawasaki Z400 modellhez a HP Motorban (Motorinfo)
A Kawasaki sikeres naked motorjához széles körben kínál kiegészítőket az SW-Motech.   A kínálat részét képezi többek között: Tankgyűrűs Tanktáskák, Hátsó táskák (ION S/M/L , URBAN ABS), Típus specifikus oldalkeret, URBAN ABS oldaltáska szett, SysBag 15/15 táskarendszer, Oldaltámasz szélesítő, Bukócső, Első Tengelyvédő bukógombák, Motorblokk Védő, Fémbetétes Kézvédő, Speciális telefon és GSP tartó szettek stb. Blaze nyereg táska Az ülés fölé széles Velcro? hevederrel kapcsolódik, összeköti a két táskát, ezért stabilabb. Oldalt masszív fémcső garantálja a tökéletes pozicíót. Cipzáros külső zsebbel és praktikus megoldásokkal hamar a Te kedvenced lesz. A fényvisszaverő borítás javítja a láthatóságot sötétben. Az egész táska könnyű a motorhoz jól illik. Méretei: 14?21 l / 14 x 30 x 44 cm / 1200 g / zsák SW-Motech bukocső Kawasaki Z400-hoz  A lehető legjobb védelmet nyújtja egy baleset vagy borulás esetén. Masszív, 22 és 27 milliméter átmérőjű csövek garantálják a maximális védelmet. A bukócsövet kifejezetten a Kawasaki Z400 modellhez fejlesztették, a motor vázának meglévő rögzítési pontjaira lehet felszerelni. Igény esetén a nálunk vásárolt kiegészítőket műhelyünkben felszereljük neked! További SW-Motech kiegészítők más modellekhez is szép számmal találhatók az üzletünkben. Nálunk, a HP Motorban a Te motorod is felöltöztetjük, keress minket bátran! Az SW-MOTECH termékeket keresd a hivatalos magyarországi importőrnél: HP Motor – Bemutatóterem […]
[2019. október 26 05:25:05.]
Teljesen új blokk kerül a CBR1000RR-be (Totalbike - 24?ra)
Szemmel láthatóan a Honda versenyrészlege könyékig benne van a dologban.
[2019. október 25 16:04:00.]
A KTM megoldotta a versenyzőproblémáját a MotoGP-ben (Totalbike - 24?ra)
Utánpótlásból vettek át két fiatalt, ahelyett, hogy tapasztalt rókákat igazoltak volna le.
[2019. október 25 12:01:00.]
Ne hívd 959-nek, ez az új Ducati Panigale V2 (Totalbike - 24?ra)

[2019. október 25 12:01:00.]
Megújult a Panigale V4 ( 2020 ) (Motorinfo)
A V4 R-től örökölt tartalommal növelték a teljesítményét az olasz gyártó mérnökei. A Panigale eddig sem a gyengeségéről volt híres, de 2020-tól még több funkció fog rendelkezésre állni, keverve némi aerodinamikai fejlesztéssel. Itt is megjelenik a ? Front Frame? vázrendszer az aerodinamikai elemekkel párosítva, valamint a DTC és a DQS EVO 2. Ride by Wire rendszer sokkal tágabb funkciókkal rendelkezik jövőre. A pályára az RbW térkép nagyobb linearitást biztosít a pilóta igénye és a leadott nyomaték között. Ehhez persze hozzá kell adni, az első három fokozatban ( külön ) a nyomatékgörbe beállításait,, ami teljesítménymódtól függően változik.   A motor teljesítménye maradt, 1,103 cm3-es V4 90fok, Desmodromic elosztású, ? Twin Pulse? sorrenddel. Egy egy olyan erőforrás, ami 214 lóerőt képes nyújtani 13.000 fordulat /percnél és 124 Nm nyomatékot ad le 10.000 fordulat mellett. Az aerodinamikai csomagot a Ducati Corse fejlesztette ki, ahogy a MotoGP csapat számára is CFD ( Computational Fluid Dynamics ) technológia segítségével. Az előzetes szimulációk alapján, szélcsatornában tökéletesítették és optimalizálták a szárnyakat. Az új Panigale aero csomagja a következőket tartalmazza: Nagyobb méretű plexi, első és oldalsó burkolatok Hatékonyabb légbeömlők a hűtőtér hűtéshez Aerodinamikai kiegészítők ( szárnyak ) A plexit +15mm-el növelték magasságban, és 38 mm-et nőt a buborék […]
[2019. október 25 06:23:14.]
Világszerte kapkodni fognak a szakembereink után - Technika: a Hungarian Racing Engineering versenymotorjai (Totalbike - 24?ra)
Hasonló képzés legközelebb Angilában van - onnan szolgálják ki a Formula-1 és a MotoGP szakember-éhségét.
[2019. október 25 06:05:00.]
Csak apróságokba tudtak belekötni a Gold Wingen (Totalbike - 24?ra)
Faceliftnek is szerény: módosított alapfelszereltség és másik kapaszkodó.
[2019. október 24 10:30:00.]
200 kompresszoros ló: Kawasaki Z H2 (Totalbike - 24?ra)
Nem rejtegeti tovább a Kawasaki a H2 pucér változatát.
[2019. október 24 10:30:00.]
Leleplezték a Ducati Streetfighter V4-et (Totalbike - 24?ra)
Ez lett a legerosebb szériagyártású naked bike.
[2019. október 24 09:21:00.]
Új Ducati Streetfighter V4: ?The Fight Formula? (Motorinfo)
Már első pillantásra felismerhető, a Streetfighter vonal az új V4 modell tervezésénél. Az olasz gyártó semmit sem bízott a véletlenre, a vékony LED-projektor tökéletesen ellensúlyozza a hatalmas V4-es erőforrást és a hozzá tartozó hűtőket. A motor területén nincs nagy meglepetés, 178 kg mellé 208 lóerő teljesítmény préselődik a hátsó gumiabroncsra, ami 1.17-es teljesítmény / tömegarányt jelent. Ha valakinek ez nem lenne elegendő, az 1,103 cm3-es erőforrás teljesítménye tovább növelhető, csak fel kell rakni a gyártó által forgalmazott Akrapovic rendszert, és máris 220 lóerővel szaggathatjuk a gumit az aszfalton. Ha valaki megvásárolja a teljes rendszert, 6 kg tömegtől is megszabadul. Az aerodinamika területén két szárny az újdonság, a Ducati Corse műhelyében tervezett szárnyak zárt térben lettek tesztelve. Az előre állított idomok 270 km/h sebességnél 28 kg ?erőt? generálnak, csökkentve az első kerék ?felúszási? képességét, növelve a stabilitást. A műszeregységet és a LED fényszorókat egy kétrétegű burkolatba helyezték, az első segít hűteni az elektronikus rendszereket és a világítást, míg a második megakadályozza, hogy a levegő a tankra áramoljon. A műszerfal egy 5? színes TFT kijelző ( ugyan az mint a Panigale V4 esetén ) amelyet egy kifinomult előlap borít, melynek szerepe, hogy eltakarja a rögzítési pontokat és a kábelezést. A Streetfighter V4 […]
[2019. október 24 00:04:18.]
HONDA GL1800 GOLD WING 2020 (Motorinfo)
A 2020-as modellév továbbfejlesztett üzemanyag-befecskendező rendszert és DCT-t hozott, így még könnyebben irányítható a modell kis sebességnél, a Tour kivitelt pedig áthangolt futóművel és nagyobb utaskapaszkodóval látták el.
[2019. október 23 22:31:22.]
Újra motorhang szállt a Surján-völgyben (Motorinfo)
Még ha csak néhány pillanatig is, de ismét szállt a kékes füst, pattogott a kipufogó Cserénfán, a néhai Castrol Autó és Motorsport Centerben. Több, mint két évtized után motocross eseménynek adott otthont a világhírű pálya, ahol hét éven át rendeztek motocross Európa- és világbajnoki versenyeket, de az endurosok legmagasabb szintű bajnokságát is példás hozzáértéssel bonyolították két alkalommal.  Október második vasárnapján csaknem megtelt a betonplacc, krosszmotorok sorakoztak katonás rendben. Minden nagy gyártó képviselte magát, a szivárvány színeivel kápráztatva a kilátogatókat. A Retro Motocross Club Hungary szervezésében Emléknapra hívták a korszak szerelmeseit. A korszak, amely két évtizedet ölel át, 1984-től a ’90-es évek végéig éledt, majd virágzott a katlan.  A Kaposvártól 15 km-re található település nem a nulláról indult, hiszen a 70-es, 80-as években már komoly motocross élet volt Kaposváron, a szarkavári, majd a hangárdombi pályán nemzetközi versenyeket rendeztek. Cserénfán a 80-as években kezdték el az országos szinten kiemelkedő színvonalú pálya megépítését, mely először hazai versenyeknek adott otthont, majd egyre több nemzetközi kihívás került megrendezésre. A masszív környékbeli motoros életet az 1990-ben alakult Surján SE is erősítette, és olyan neveket tudhatott soraiban, mint Németh Kornél vagy Borka János. 1991-ben ez az egyesület vállalta az első világbajnoki forduló megrendezését Cserénfán, ahova 6 éven […]
[2019. október 23 22:02:07.]
"El kell foglalnom magam, ha nem akarok belehalni a fájdalomba" - Interjú: Paolo Simoncelli (Totalbike - 24?ra)
A fia motorversenyen halt meg, az emlékére versenycsapatot alapított.
[2019. október 23 06:57:00.]
Naked bike-ban nem volt még ilyen futómű (Totalbike - 24?ra)
Elgurult a gyógyszer, amikor az új KTM Super Duke R futóművét tervezték.
[2019. október 22 13:41:00.]
Jegelik a Man TT-n a villanyos kategóriát (Totalbike - 24?ra)
Uncsi lett, adnak két év pihenőt, hogy a gyártók összekapják magukat.
[2019. október 22 11:41:00.]
"Különlegességeket ugyanazon építőkészletből összerakni?" (Totalbike - 24?ra)
A KTM alatt a Husabergnek sem lehetett jövője, a GasGas-ból is pont a lényeg fog elveszni.
[2019. október 22 09:48:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design