Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Harley-Davidson Bronx: egy modern roadster (Totalbike - 24?ra)
Sok infó nem derült ki róla, de egy vagány utcai nakedre lehet számítani.
[2019. november 07 12:14:00.]
Okosan frissítve: Aprilia RSV4 és Tuono (Totalbike - 24?ra)
Röviden: új futómű, karbon elemek, színek.
[2019. november 07 07:53:00.]
Kisebb durranás lett a vártánál a KTM 1290 Super Duke R (Totalbike - 24?ra)
De így sem lett se gyengébb, se nehezebb az előzőnél. Sőt, igazából minden téren javult.
[2019. november 07 07:50:00.]
KTM Super Duke R 2020 (Motorinfo)
east ereje egyre csak nő, miközben tömege folyamatosan csökken. Nincs ez másképp a 2020-as modell esetében sem. Az osztrák mérnököknek szükségük is van az erő növelésére, mert pár évvel ezelőtt a Beast a legerősebb csupasz címét is bitorolhatta volna, most azonban több konkurens is 200 lóerő fölé vitte a teljesítmény felső határát. Persze, a KTM-nél pontosan tudják, hogy a lóerő nem minden, a kezelhetőség legalább annyira, ha nem fontosabb. Ezért neki is estek a váznak, és növelték a merevségét, csökkentve a súlyát. A tömeg csökkenés titka a könnyebb anyagok használata ( karbon ), valamint, hogy a térhálós váz aktív elemként használja az erőforrást. Frissült és szintén súlycsökkenésen esett át a hátsó lengőkar. A felfüggesztéseket továbbra is a házi futóműgyártó a WP szállítja, de minden elem kimondottan a Super Duke R számára készült. A fékerő növelésének érdekében, az új Brembo nagy teljesítményű Stylema rendszer került a kerekekre. Az összes minőségi eszköznek köszönhetően a motor tömege 189 kg-ra csökkent. Az erőforrás is kapott egy kisebb upgrade csomagot, új szelep és injektor személyében. A teljesítmény 180 lóerő 9500 fordulatnál. A motor kezelhetőségét egy hatcsatornás IMU rendszer segít, míg az információk áramlásáról egy 5 hüvelykes TFT kijelző gondoskodik. A motort két színben vásárolhatjuk meg: […]
[2019. november 06 22:57:23.]
Nem akármivel tért vissza a Bimota: itt van a Tesi H2 (Totalbike - 24?ra)
Massimo tamburini is elismerően csettintene!
[2019. november 06 16:04:00.]
Két új BMW: F 900 XR és F 900 R (Totalbike - 24?ra)
Egy nakeddel és egy sportos crossoverrel álltak elő.
[2019. november 06 16:04:00.]
Ilyen lenne a Husqvarna túraendurója (Totalbike - 24?ra)
A Husqvarna 901 Norden tanulmánya az idei EICMA egyik legjobbja.
[2019. november 06 14:45:00.]
A legjobb dolog történt a KTM 790 Duke-kal: 890 Duke R lett belőle (Totalbike - 24?ra)
Jobban vártam, mint a karácsonyt.
[2019. november 06 12:00:00.]
A CBR650-ből lehet túraendurót építeni? Fogd meg a söröm... (Totalbike - 24?ra)
A Honda olasz fejlesztőközpontja előállt egy új tanulmánnyal a CB4X Concepttel.
[2019. november 06 10:05:00.]
MV Augusta Rush 1000 ? 208 lóerős Dragster (Motorinfo)
Jönnek az újdonságok az EICMA kiállításról és végre a gyártok kezdenek ráérezni a show ízére. Nem csak felhasználóbarát és jól használható motorokat láthatunk, őrült koncepciókkal párosítva, hanem olyan motorokat, amiket egyszerűen lehet létrehozni mégis eláll az ember lélegzete. Jó irány lehet az MV által bemutatott Rush, ami a pár napja debütált Brutale 1000 módosított testvére. Az alapértelmezetten 208 lóerős teljesítményű erőforrást egy kis ECU programozással azonnal 212 lóerőre növelhető, ha egyáltalán van a módosításnak ilyen számok mellett bármi értelme is. Rush iszonyatos kiegészítőkkel, és design-nal kerül az elkövetkező hónapokban a forgalomba. Le sem lehet írni, hogy mire érdemes odafigyelni mert minden alkatrész különleges. Elég ha csak a hátsó kereket ( kovácsolt alumínium némi szénnel kombozva ) vagy az SC Project által tervezet kipufogó csövet nézzük meg alaposabban. De ha ez sem lenne elegendő akkor kényeztessük szemeinket pár percig a hátsólámpa kivitelezésén. Az olasz design örök és nehezen elérhető szintjét láthatjuk életre kelni. A motorban természetesen a teljes MV elektronikus armada jelen lesz, bele értve a MVICS befecskendező rendszertől az MV Ride alkalmazáson keresztül, amivel okostelefont csatlakoztathatunk a motorunkhoz. A felfüggesztések elektronikus vezérlésű Öhlins modellekkel próbálják majd az úton tartani a bődületes erőt.
[2019. november 06 10:04:30.]
Több erő, kevesebb súly, ezt tudja a teljesen új BMW S 1000 XR (Totalbike - 24?ra)
Megjött az S 1000 RR SUV kivitele :D
[2019. november 06 10:04:00.]
Aprilia Tuono 660 Concept (Motorinfo)
Szexi közepes méretű Roadster-t mutatott be az olasz gyártó az EICMA kiállításon Noale mindig elzárkózott a sportmodellek ilyen formájú módosítása elől, pedig a kivitelként említhető koncepciónak is nagyon jól áll a minimális átalakítás. Mi szinte biztosak vagyunk benne, hogy az egyenes kormánnyal és kicsit változtatott üléspozícióval megspékelt modell népszerűbb lenne a mint a sportkivitel. Napjaink városi felhasználására egy ilyen sportos kinézetű de jól használható motor mindig komoly keresletre számíthat.   Elöl maradtak a LED lámpák, oldalt dupla idomzat, ami hártyás kidolgozást kapott. Egyenesen ámulatba ejtő ahogy az olasz tervezők képesek két darab műanyag takaró lemezt összedolgozni egy egységes felületté. A Tuona 660 még csak koncepció de ha sorozatgyártásba kerülne, amire legyünk őszinték nem kicsi az esély, akkor 5 lóerővel lenne gyengébb sportos RS verzióhoz képest ( 95 LE ). A széria verzió majd egy hatcsatornás IMU platformot, APRC rendszert, különféle vezetési módokat és persze komoly TFT kijelzőt is kapna. Mi drukkolunk, mert nagyon hiányzik egy hasonló motor a piaci kínálatból.
[2019. november 06 09:46:51.]
A múlt ihlette új Suzuki V-Strom 1050 (Motorinfo)
A rendkívül népszerű Suzuki túracsalád zászlóshajója a V-Strom 1000, sok apró hasznos módosítással gazdagodott, elsősorban az erőforrás és a váz területein. Az új V-Strom 1050 két változatban lesz kapható: az alap és a gazdagabb XT felszereltséggel. A motor továbbra is 1037 cm3-es, folyadékhűtésű, DOHC, 90 fokban döntött kéthengeres V-motor, amit most az Euro5 szabványainak megfelelően módosítottak. Az új szabályozásra való tekintettel átprogramozták az ECM vezérlőegységet is. Az erőforrás módosítása érintette a hűtő kapacitás elhelyezését is, az új rendszer egyes elemei közelebb kerültek az olajszűrőhöz és így kevesebb helyet foglal el, miközben a hőcserélő képesség 22.7 kW-ról 26.1 kW-ra nőt. Az új Euró 5 változatban a kéthengeres motor 107,4 lóerőt képes leadni, 8500 fordulat mellett. Az előző verziónál ez az adat 100.6 lóerő volt. A nyomaték is változott, 100 Nm nyomatékkal rendelkezik az új 6000 fordulatnál, míg az előd 101 Nm nyomatékkal dolgozott 4000 fordulatnál. A V-Strom 1050-ben egy teljesen új sebességtartó automatika ( tempómat ) debütált, ami a fojtószelepház teljesen elektronikus vezérlésnek köszönhető. Az egység 50 és 160 km/h között állítható be és negyedi vagy annál magasabb fokozatban. A motor elektronika területén 3 vezetési mód közül választhatunk ( A.B,C ), a japán gyártó a három programmal érintetlenül hagyja a legnagyobb […]
[2019. november 06 08:58:42.]
BMW Motorrad Concept R 18 és R 18 /2 motorkerékpárok (Motorinfo)
A modern BMW Motorrad Concept R 18 /2 képében a BMW Motorrad újabb megvilágításba helyezte a Heritage koncepció fogalmát. A nyár elején a Comói-tó mellett megrendezett Concorso d’Eleganza rendezvényen bemutatott BMW Motorrad Concept R 18 megmutatja, hogyan nézne ki az 1960-as évek boxermotorja napjainkban. Alig hat hónappal később az EICMA-n, a világ legnagyobb motorkerékpár kiállításán leplezi le a BMW Motorrad a nagy boxermotoron alapuló, második koncepciómotorját a BMW Motorrad Concept R 18 /2 modellt. Stílusát tekintve pont a Concept R 18 ellentéte: modern és dinamikus Custom Cruiser magávalragadó teljesítménnyel. A BMW Motorrad Concept R 18 /2 a Heritage koncepció egy újabb lehetséges megvalósítását mutatja be, emellett lenyűgöző példaként szolgál a közös architektúra által kínált rugalmasságra és széles körű testreszabási lehetőségekre. Az EICMA motorkerékpár kiállításon a koncepció bemutatása kizárólag videók és képek formájában történik. ?Ellentétben a klasszikus és elegáns BMW Motorrad Concept R 18 modellel, a Concept R 18 /2 a hatalmas vázra és boxermotorra tovább építve teremti meg a modern Custom koncepció megjelenést. A Concept R 18 /2 egyedülálló módon extrovertált. A BMW Motorrad múltjának és jövőjének részleteit ötvözve formálja meg a lélegzetelállító Cruiser-t. ?Kimondottan az érzelmekre ható motorkerékpár, amely aktív motorozásra született, ugyanakkor a Concept R 18 /2 tükrözi […]
[2019. november 06 08:49:44.]
Az új BMW F 900 R és F 900 XR (Motorinfo)
Az új F 900 R Dynamic Roadster-rel és az F 900 XR Adventure Sport modellel a BMW Motorrad kibővíti kínálatát a népszerű középkategóriában. Mindkét modell sportos motorozási élményt, könnyű kezelhetőséget és egyedülálló felszereltség-opció kínálatot nyújt, mindezt vonzó ár-érték arányban. A két modell masszív váza megegyezik, de jellemüket és pozicionálásukat tekintve jelentős eltéréseket mutatnak. Az új BMW F 900 R ? A Dynamic Roadster, amely színtiszta motorozási élményt kínál. Magabiztos, sportos, aktív és dinamikus élmény a középpontban ? a BMW F 900 R modellt így írnák le rajongói. A BMW Motorsport új Dynamic Roadstere a szabadság élményét és egy új életstílust testesít meg. Motorerő, nyomaték és hang tekintetében a sportos-agresszív kialakítás és a lenyűgöző teljesítmény találkozik benne. Ehhez adódnak az olyan további erősségek, mint a széles körű, mindennapos használhatóság, valamint az ergonómia, amelyek az F 900 R-t mind kezdők, mind tapasztalt, sportos motorosok számára ugyanolyan érdekessé teszik. Az új BMW F 900 XR ? Egy igazi XR a középkategóriában. Az XR a sportosság és a túraalkalmasság kompromisszummentes ötvözetét testesíti meg. A BMW Motorrad a BMW S 1000 XR-rel megalapított családot egy újabb középkategóriabeli modellel kívánja kibővíteni. A formanyelv és a jármű koncepciója egyértelmű rokonságra utal a nagy testvérrel. Az F 900 […]
[2019. november 06 07:35:01.]
Az új BMW S 1000 XR ? 2020 (Motorinfo)
?Soha nem egyszerű egy olyan többszörös tesztgyőztes modell utódját kifejleszteni, mint amilyen az S 1000 XR. Ezúttal is nagy erőfeszítésünkbe került, hogy kisebb/nagyobb változtatásokkal az XR-t minden téren egy kicsivel jobbá tegyük.? Ralf Mölleken, a jármű fejlesztéséért felelős projektmenedzser Forrás : BMW Az új BMW S 1000 XR még könnyebb, még gyorsabb és még sokoldalúbb, mint elődje. Az új BMW S 1000 XR a 2019-es EICMA kiállításon tartja világpremierjét. A bestsellernek számító, drasztikus tömeglefaragáson átesett Adventure Sport motorkerékpár a korábbiaknál is agilisabbá vált, mindemellett eddig példátlanul magas szinten ötvözi egymással a hosszú utakhoz ideális kényelmet és a sportos képességeket. Teljesen új fejlesztésű motorjával és futóművével, valamint a 226 kilogrammnyi DIN szabvány szerinti saját tömegével ? ami azonos felszereltségnél10 kilogrammal könnyebb elődjénél ? az S 1000 XR egy merőben új dimenziót tár fel az Adventure Sport szegmensben. Az új S 1000 XR a maga sajátos, egyedi módján egyesíti a sport- és a túramotorkerékpárok előnyeit ? nem kis részben gazdag alapfelszereltségének köszönhetően, amely a következőket foglalja magában: Dynamic ESA, Pro menetprogramok, ABS Pro és DTC, Pro emelkedőasszisztens, tökéletesen leolvasható, 6,5? méretű, Connectivity funkciókkal ellátott TFT kijelző és tisztán LED-es világítási rendszer. Az 5 kg-mal könnyebb, az S 1000 RR erőforrásából továbbfejlesztett és […]
[2019. november 06 07:03:40.]
BREAKING: itt az Aprilia RS 660 (Totalbike - 24?ra)
Jó a recept: 100 lóerő, 168 kiló száraz tömeg, jó futómű, rendes váz, tuti fékek.
[2019. november 05 16:28:00.]
Török ezüsttel tért haza Mókus (Motorinfo)
A második helyen végzett a Street Freestyle Európa Bajnokság török futamán Herczeg Balázs – Mókus – és ezzel az ezüstérmes pozícióval zárta az idei EB-t. A futamot Nyugat-Törökországban tartották október 12 és 15 között, ahol több magyar sportoló mellett Mókus is rajthoz állt. Jó kilátásokkal várhatta a versenynapot Afyonkarahisarban, miután remek pozíciót sikerült kiharcolnia a kvalifikáció során. – A gyakorlatokat itt mindenkinek végig kellett csinálni, amely alapján megkapták a versenyzők a pontjaikat – mondta Herczeg Balázs. – A kvalifikációt az első helyen zártam, ez igazán jól sikerült. A verseny első körében második helyen végeztem, azonban a vasárnapi bemelegítésen elestem és megsérült a motor. A motort végül a délutáni körre sikerült rendbe hozniuk és így a második helyre volt elegendő Mókus virtuozitása a döntőben, ahol még egy esés becsúszott. – Nyerni szerettem volna, mert akkor bebiztosíthattam volna az EB aranyat – mondta Herczeg Balázs. – Nem vagyok így sem csalódott, mert a szezon kezdetén az volt a célom, hogy az első háromban végezzek. Ez pedig szerencsére sikerült. A törökországi versenyt hatalmas médiaérdeklődés övezte, s népes közönség gyűlt össze, hogy megnézze a versenyzők bemutatóit. Már csak ezért is nagy élmény volt szerepelni a megmérettetésen – mondta. Ugyanakkor nagyon kimerítő volt a kétnapos […]
[2019. november 05 16:23:27.]
Ez még az MV Agustja átlagából is felfelé lóg ki (Totalbike - 24?ra)
Alapja a Brutale 1000 RR, csak SOKKAL jobban néz ki.
[2019. november 05 15:02:00.]
Nem DR Big, hanem V-Strom 1050 lett a Suzuki új túraendurója (Totalbike - 24?ra)
Régi technika modernizálva, dögös forma, de a névvel ellenben nincs plusz köbcenti.
[2019. november 05 15:01:00.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design