Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Elkészült a Triumph Bobber gyűjtői csúcsváltozata (Totalbike - 24?ra)
A Bobber TFC-ből is mindössze 750 darab készül.
[2019. november 05 12:34:00.]
Itt az új Honda CBR1000RR-R és állatabb, mint gondolnád (Totalbike - 24?ra)
Belepakoltak mindent, amit 2019-ben szériamotorba lehet. Sőt, néhol többet is.
[2019. november 05 10:58:00.]
Yamaha Tracer 700 ? 2020 (Motorinfo)
Új megjelenés és új felfüggesztések jellemzik az jövőre érkező frissített változatot. A 2016-ban megjelenő modellnek szüksége volt a továbblépésre az Euro5 szabvány elvárásai miatt. A sportúra modell radikálisan modernizálódott a fejidom területén. Az erősen R1 és R6 vonalaira emlékeztető idomzat, LED alapú helyzetjelzőket és két fényszórót rejt magában. Az új burkolat egy új műszerfalat is rejt, amiben sok értékes információhoz juthatunk, az elődhöz képest. A váz anyagszerkezete és kialakítása változatlan maradt a tengelytáv 1 cm-el nőt ( 1460 mm). A futómű területén is komoly előrelépéseket tettek a mérnökök, elöl egy állítható 41 mm-es szárat találunk, míg hátul egy állítható rúgóstagot. A kormány továbbra is riser, de szélesebb és más szögekkel készül, a jobb vezetési élményért. Ahogy új ülést kapott a modell, a kényelem és a jobb használhatóság jegyében. A tank kapacitást 17 literre növelése is azt mutatja, hogy a Tracer 700 hosszabb túrákra is alkalmas motor lesz a következő évtől.  
[2019. november 05 07:38:26.]
Ultimate Edition érkezik a Yamaha FJR 1300 és az XSR 900 80 Black formájában (Motorinfo)
2020-ra a japán gyártó egy exkluzív fekete/arany kombinációval borítja be két modelljét. Az FJR 1300 végső kiadása teljesen fekete színben pompázik, csak egy arany csík a tankon és a két felni színe jelzi a különleges kiadást. Ennél a verziónál alapfelszereltség lesz az elektromos plexi és az koffer szett ( oldalra ). Az XSR esetében a Yamaha a 80-as éveket szerette volna megidézni. Azokban az években az RZ250 volt az első motor, ami motorhűtésnél folyadékot használt.
[2019. november 05 07:16:10.]
Honda CB1000R 2020 (Motorinfo)
Ráncfelvarráson esett át a Neo Sports Café család zászlóvivője, a CB1000R
[2019. november 05 06:51:51.]
A vadonatúj CBR1000RR-R Fireblade és Fireblade SP lesz a főszereplő a Honda EICMA-standján (Motorinfo)
Az elmúlt 28 évben a tökéletes kezelhetőség, a páratlan egyensúly és a lenyűgöző vezetési élmény szinonimája lett a ?Honda Fireblade? név. Jövőre új fejezetet nyit a Honda a Fireblade utánozhatatlan történetében, és új, ?Versenyzésre született? szlogennel harangozza be új modelljét. Egyenesen az RC213V MotoGP-motorból és annak rendszámos változatából, az RC213V-S-ből merítettek ihletet a mérnökök, és lelkiismeretes munkájuk gyümölcseként napvilágot látott a Honda történetének legerősebb soros, négyhengeres motorja. Furata és lökete megegyezik az RC213V-S-ével, így nem meglepő, hogy a 2020-as CBR1000RR-R Fireblade 14 500-as percenkénti fordulatszámnál elérhető, 160 kW-os (217,6 LE-s) csúcsteljesítménnyel büszkélkedhet, legnagyobb forgatónyomatéka 113 Nm 12 500-nál, míg menetkész tömege csupán 201 kg. Természetesen a CBR1000RR-R-ből is készül még könnyebb és gazdagabb felszereltségű SP kivitel. Műszaki csemegék egész sora jellemzi az újdonságot, élen a második generációs, félaktív, elektronikus vezérlésű, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű Öhlins NPX villával, TTX36 Smart-EC központi rugóstaggal, Brembo Stylema négydugattyús, radiálisan rögzített első féknyergekkel és ugyanolyan Brembo hátsó féknyereggel, mint amilyet az RC213V-S-en használnak. Mindkét modell megkapta a többszörös MotoGP-bajnok RC213V alapján fejlesztett, elképesztő aerodinamikai hatékonyságú idomzatot és az eddigi legfejlettebb, hattengelyes BOSCH helyzetérzékelőt (IMU). Utóbbi vitathatatlan erénye, hogy a korábbi öttengelyes változatnál pontosabb adatokkal szolgál a kereszt- és hosszirányú dőlésszögről, még precízebben szabályozható tehát a motor […]
[2019. november 05 06:44:51.]
Az MV Agusta sem marad ki a hyper-naked buliból (Totalbike - 24?ra)
Kihívót kapott a Ducati Streetfighter V4, ez is pontosan ugyanannyi lóerő. Véletlen? Aligha.
[2019. november 04 16:01:00.]
Itt az új Yamaha Tmax (Totalbike - 24?ra)
A plusz 30 köbcenti miatt már Tmax 560-nak hívják.
[2019. november 04 16:01:00.]
Már hergelik az Aprilia Tuono 660-at (Totalbike - 24?ra)
Pedig még az RS 660-at sem mutatták még be.
[2019. november 04 14:24:00.]
Pletyka: 215 lóerős lesz az új Honda CBR1000RR (Totalbike - 24?ra)
A menetkész tömeg pedig 200 kiló alatt lesz.
[2019. november 04 11:31:00.]
Az anyja sem ismer rá az átdolgozott Yamaha Tracer 700-ra (Totalbike - 24?ra)
Le sem tagadhatná, hogy van benne egy vonónyi R1.
[2019. november 04 11:02:00.]
Új Yamaha TMAX 560 és TMAX Tech MAX 560 ? 2020 (Motorinfo)
A japán gyártó hagyományosan bemutatta modelljeit Milánóban az EICMA nyitása előtt. Kezdjük a 2020-as sort a Yamaha zászlóshajójával, a robogó piacon. A fő változás a motor teljesítményének növelése 562 cm3-re, ennek fő oka, hogy a motor jövőre megfelel az Euro5 normáknak és az komoly teljesítménycsökkenéssel járt volna. Ezért nagyobb átmérőjű dugattyút ( 70 mm ) építettek az erőforrásba, amivel 3,5% lóerő és 6%-os nyomaték növekedést értek el. Az új TMAX 560 47 lóerő képes leadni 750 fordulat mellett, míg az 530-as verziók 45 lóerőt 6750-es fordulatnál. A kapacitás növekedés ellenére, a könnyebb dugattyúknak és az új csatlakozási rendszernek köszönhetően, a motor tömege csupán 1%-kal nőt. A LED fényszórók mostantól teljesen integráltak. Felülvizsgálták a TCS beállításait és optimalizálták az új motorhoz. A gyártó szerint az ergonómia területén az utasok jártak jól, TMAX hátsó részének áttervezése a nyereg átlépést és a lábtartók használatát. Megváltozott a CVT sebességváltó, új szíjjal és más fordulat beállításokkal érkezik a modell. A Yamaha ezzel zökkenőmentes működést és jobb gyorsulást ígér. Ezen felül újra tervezték a hűtőrendszert, új szellőzőnyilasokat alakítottak ki. 2020-ra a TMAX lesz az alap és a TMAX Tech lesz a gazdagabban felszerelt. TMAX Tech felszereltségei közül néhány kiemelkedő: MyTMAX Connect rendszer ? okostelefon összeköttetés Cruise […]
[2019. november 04 05:19:07.]
MotoGP Sepang :Vinales hatalmas győzelmet aratott (Motorinfo)
A Malajziai Nagydíj nem hozott nagy meglepetést, már az időmérőn érezhető volt, hogy valamelyik Yamaha versenyző fog felérni a dobogó legfelső fokára. A hétvégén hatalmasat bukó Marc Marquez csak a 11. helyről tudott rajtolni. A világbajnok az időmérőn Quartararo után motorozva esett el, az esetről elmondta, hogy nem a francia versenyzőre várt, egy másik versenyzőt szeretett volna követni. Már akkor sokan tudni vélték, hogyMarc Vinales tempójára volt kíváncsi, a szintén spanyol versenyző szintén nagyon gyors volt a hétvégén. Lights out at Sepang! 🚦 Who did the best @MissionWinnow start of the #MalaysianGP? Vote now! ⬇️#MotoGP pic.twitter.com/WVbn4ndJkR ? MotoGP™ 🇲🇾 (@MotoGP) November 3, 2019 A francia Fabio Q. már ötödik alkalommal indulhatott a pole pozícióból, tekintettel arra , hogy hétvégén többször is megdöntötte a pályacsúcsot sokan győzelmet vártak tőle. A rajt viszont nem sikerült jól az Év Újonc címet is begyűjtő Yamaha versenyzőnek, az indulást követően egyből a hatodik helyre csúszott vissza, míg a rajtot Jack Miller kapta el a legjobban. 🔥 @mvkoficial12 hasn’t put a wheel wrong so far! A 1.8 second lead for the @YamahaMotoGP man! 💪#MalaysianGP 🇲🇾 pic.twitter.com/ZcluA71O0n ? MotoGP™ 🇲🇾 (@MotoGP) November 3, 2019 Sokáig nem tudta élvezni az első helyet, mert Vinales már az első körben […]
[2019. november 03 11:12:19.]
Megjelentek az Aprilia RS 660 első képei (Motorinfo)
Az elmúlt évek egyik legizgalmasabb projektje, az olasz gyártó 660 cm3-es erőforrásra épülő sportmotor koncepciója. Már csak azért is, mert várhatóan ugyan ezen az alapon több modell is napvilágot láthat, akár egy Tuono. Az motorblokk az RSV4 módosított vagy csonkított blokkjára épül, a kéthengeres soros motor teljesítménye és tömege nagy érdeklődést váltott ki szakmai körökben. Bár a koncepció motor már ismert volt, a gyártó elképesztő titoktartás mellett fejlesztette a típust. A mostani videóból arra lehet következtetni, hogy kevesebb burkolattal látják el a széria modellt. A képek alapján, szabadon lesz a váz és az erőforrás is. A fejidom változatlan maradt, de a LED lámpákat valószínűleg hagyományos lámpák váltják fel. Szintén változott a hátsó futómű, és alacsonyabbra került a kipufogócső elvezetése is. A motor teljesítményéről jelenleg semmilyen adat nem áll rendelkezésre, de becslések szerint 100 lóerő körüli teljesítményre lehet majd képes. A  Tuono 660 esetleges megjelenését is hatalmas figyelem övezi. Sokan várnának egy könnyed, de jól kezelhető túraendurót az olasz gyártó stílusában. Az EICMA kiállításon minden kiderül, addig is nézegessük a gyönyörű koncepció motort:
[2019. november 03 10:11:40.]
KTM 1290 Super Duke R ? 2020 (Motorinfo)
Mattinghofen is beszáll az idei Naked 1000-es harcba. Milánóban lesz választék a 200 lóerő körüli csupaszok kínálatát tekintve. A Ducati, Kawasaki, MV modellek mellett tehát az osztrák gyártó is várhatóan hozza a maga nagyágyúját. A várható szót azért használtuk, mert bár már rengeteg kémfotó van fent a neten, és a harmadik teaser videón már szinte minden látszik, a gyártó még nem közölt konkrét bemutató dátumot. Az is elképzelhető, hogy az idei kiállításra csak prototípusként hozzák a modellt. Ami viszont már látszik, hogy teljesen áttervezték a vázat és módosult az egyoldali lengőkar is az előző modellhez képest. A gyártó jelenleg a GETDUKED sorozattal csábítja a rajongókat a modell felé, mi pedig bízunk benne, hogy november 5.-én ott fog állni a standon a kész verzió.
[2019. november 03 07:46:10.]
MV Agusta 2020 ? Itt az új sorozat (Motorinfo)
BRUTALE 1000 RR Az olasz gyártó 2020-ban elindítja a Brutale 1000RR sorozatgyártását, amely egy csupasz négyhengeres, maximum 208 LE teljesítményű verzió lesz. A modellt fejlett váz, új aerodinamikai megoldások és a teljesítményre és a biztonságra összpontosító elektronikai csomag jellemzi majd. SUPERVELOCE 800 és ORO A két modell az Mv Agusta történetének varázsát hozza az utcára, a klasszikus és a kortárs vonalak kombinációjával. DRAGSTER 800 RR és BRUTALE 800 RR SCS verziók A két modell is megkapja az intelligens váltórendszert, így már itt is szó szerint gyors lesz a váltás. A rendszer egyébként összesen 36 grammal több mint a hagyományos rendszer.
[2019. november 03 07:28:10.]
MV Agusta versenyképesebb áron (Motorinfo)
Bemutatkozik a Red Range
[2019. november 03 07:10:31.]
KYMCO Revonex az EICMA zöld forradalma (Motorinfo)
Az elektromos robogó hálózatáról ismert tajvani cég egy új, igen sejtelmes videót mutatott be. A téma egy forradalminak nevezett elektromos kétkerekű. Szinte biztosan cserélhető akkumulátoros technológiával ellátott járműről van szó, de azt nem tudni, hogy motorkerékpár vagy robogó lesz. A motor irányt a névből lehet kikövetkeztetni, a múltévben bemutatott Supernex elektromos motorkerékpár egy átgondolt verziója vagy családtagja lehet a Revonex. Egy biztos a Kymco elektromos eszközben és zöld jövőben gondolkodik, nagyvárosi megoldásokat figyelembe véve. Ez pedig csak jót jelenthet Európa nagyvárosai számára.
[2019. november 03 06:47:44.]
Suzuki és Gogoro partnerség az elektromos robogók piacán (Motorinfo)
Néhány év alatt a tajvani székhelyű Gogoro komoly piaci potenciálra tett szert hazájában. A cég pár éve robbant be a köztudatba, egy olyan rendszer kiépítésének tervével, melynek lényege, hogy az elektromos robogókban a töltőállomáson nem töltik a felhasználok a telepet, hanem cserélik. Taipeiben, Tajvan fővárosában annyira sikeres a modell, hogy jelenleg 1500 ilyen berendezés működik, a napi telepek cseréjének száma elérte a 100.000 darabot. Ez azt jelenti, hogy a fővárosban 1 km-en belül találunk töltő állomást. Gogoro nagy problémája azonban a mérete, hiába van meg az architektúrája és a saját eszközei, világszinten nehéz egyetlen cégnek felépítenie a rendszert. Így egyértelmű, hogy partnerségre törekednek, melynek első nagy ismert neve a Yamaha volt idén nyáron. Most a Suzuki is lépett, és partnerségi szerződést ajánlott a TaiLing Motoron keresztül. A cég a Suzuki tajvani partnere és több robogó gyártója az ázsiai piacon. A most be vezetett e-Ready robogó akkumulátora már kompatibilis a Gogoro töltési rendszerével. A hír azért is érdekes, mert a Kymco is hasonlü rendszert fejlesztett és telepít Ionex néven. Szerencsére az európai piac is ébredezni látszik, a Coupch, amely a Bosch csoporthoz tartozik, nagyobb városokban elektromos robogó kölcsönzési hálózatokat indít a Gogoro platformjára. Talán hamarosan Budapesten is megjelenhet az igencsak praktikus […]
[2019. november 02 09:06:46.]
Messina polgármestere kimotorozott a városházáról. (Motorinfo)
Most, hogy túl vagyunk a választásokon, kíváncsiak lennénk itthon, hogy értékelték volna egy polgármester ilyen jellegű tevékenységét. Mindenesetre az olasz internet szinte felrobbant, és vírusként terjedt a kis videó. Rengetegen üdvözölték, hogy a polgármester láthatóan tapasztaltan és lazán kezeli a dolgokat, míg mások a szemére vetették, hogy a hivatal nem az otthona és közös tulajdon. A motorozásra egyébként marketing okokból került sor és a város érdekeit szolgálta, mert hamarosan megrendezik a ( november 17.) a ?Enduro Messina? avagy 100 perc a homokban elnevezésű versenyt Santa Margheritán. Mr. De Luca szinte biztosan elérte célját, hiszen Európában rengeteg motoros oldal és közösségi site osztotta meg a kis motorozását.
[2019. november 02 06:58:13.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design