Irodaszer webáruház Hobbi kellékek webáruház Jégkár és horpadás javítás fényezés nélkül

Magyarország animált felhőképe

Útvonaltervező

Felhőkép

Főoldal / Motoros hírek

Motoros hírek

Iannone visszakaphatja 350.000 euró értékű sportkocsiját (Motorinfo)
Az olasz versenyzőnek, 2018 év végén foglalta le a vámhatóság egy autópályán a Bentley Continental Supersport gépkocsiját. Az ok, az ?Isztambuli Egyezmény? megsértése. Röviden, Andrea már régóta Svájcban a Lugánó tó partján él, így autója is ebben az országban van bejegyezve. Az egyezmény alapján a közösségi vámterületeken kívül csak a tulajdonos vagy rokona, illetve letelepedett személy használhatja. Feltéve ha a tulajdonos és a letelepedett személy engedélyezte, valamint az autóban ülnek. Nem vagyunk jogászok de a lényeg, hogy Iannone kölcsön adta a kocsiját Stefano Falascanak az Aprilia csapatból, akit megállítottak és elkobozták az autót. Andrea tavalyi éve tele volt hasonló, a bulvármédiákban jól futó hírekkel. Idén szétváltak útjaik Belen Rodriguez argentin showgirl-el, és azóta minden kicsit csendesebb lett. A hölgy visszatért ex-férjéhez, Andrea pedig az Apriliánál folytatta pályafutását.
[2019. április 24 13:33:55.]
Ducati Diavel 1260 Materico (Motorinfo)
Egyszeri tervezés és kiállítás a Milan Design Week tiszteletére Andrea Ferraresi, a Ducati Design igazgatója fogta össze azt a tervet, amivel a gyártó világhírű kiállítás előtt tisztelgett. A motoron minimális mechanikai változtatásokat hajtottak végre. Azokat is szinte csak az Alcantara ülésnél és a légbeömlő környékén. A szál csiszolt üzemanyagtartály és az élénk sárga szín épp úgy a designra teszik a hangsúlyt, mint a szénszálas légbeömlők. Az ülés és a benne sárga színben pompázó Diavel felirat csupán egyetlen motoron marad meg az utókor számára. A Materico ugyanis nem kerül gyártásba, de megcsodálható május 3-tól 5-ig.
[2019. április 24 13:06:35.]
Miért kell három kerék egy motornak? - Videó: Yamaha Niken (Totalbike - 24?ra)
Minek neki annyi, ha egyszer már a neve is az, hogy motorkerékPÁR? Ugye?
[2019. április 24 06:36:00.]
ICON D3O? Vest (Motorinfo)
Az Icon márkánál már megszokott, D3O rendszerű, a CE szabványoknak is megfelelő, ütésre keményedő protektorok biztosítják a maximális védelmet. Ez az új mellény könnyű és rugalmas, a viseletét szinte észre sem veszed. Az egyedi formájú D3O? és a csuklós műanyag lemezek kombinációja úgy van kialakítva, hogy a kritikus területeken maximálisan védje a tested az esetleges sérülésektől. Az állítható vállpántok és a jól nyúló derékrögzítők biztosítják a pontos illeszkedést felsőtestedre és a maximális testre szabhatóságot. Tökéletes választás egy meleg nyári motorozáshoz.
[2019. április 23 18:51:31.]
Bajban lehet a Ducati Bautistával (Motorinfo)
Elképzelhető, hogy pont saját csapata szeretné, majd, hogy visszamenjen a GP-be.  A cím nem vicc, a probléma forrása pedig a pénz. Spanyol lapok kicsit mélyebbre ástak a szokásosnál, és úgy tudják még a csapatnál sem számolt senki ekkora erőfölénnyel. Már pedig Bautista kegyetlenül hozza a formáját, eddig már 200.000 euró prémiumot markolt fel. Unbealiveable weekend!!! SP-P1(circuit record) R1-P1(circuit record) SPRACE-P1 R2-P1 P1x6!!!!🏆🏆🏆🏆🏆🏆 See you in #ARAWorldSBK Nos vemos en @motorlandaragon #AB19 #NewEra #keepworking #superteam pic.twitter.com/iNvrRB5vlX ? Alvaro Bautista Arce (@19Bautista) 17 March 2019 Igen ez tűnik problémásnak az Ibériai félsziget szakavatott sajtósai szerint. Mert ha ilyen tempóban száguld tovább a kis spanyol, akkor kiüríti a csapat teljes tartalékát. Az SBK reklám értéke és így ráfordítandó költség is elenyésző a GP csapat értékével. Tavaly előtt még ott is 1,5 millió euró volt a gyári pilóták bérezése évente. Érzékelhető tehát ha Bautista végig nyeri az évet, akkor szó szerint kaszál. Már Rea is megszólalt a Ducati fejlesztési csomagjával kapcsolatban, elmondta, hogy a Ducati nem azon az úton járt mint a többi csapat. Ők egy GP motor alapjaira fejlesztettek, nem pedig egy utcai motort húztak fel az egekbe technikailag. Ez persze csak részben igaz, de tény, hogy a V4 egy GP motor egyszerűsített […]
[2019. április 23 18:40:13.]
Az Indian is elkészíti a saját túraenduróját (Totalbike - 24?ra)
Ezen felül lesz még egy scrambler és egy naked is az FTR1200 alapjain.
[2019. április 23 14:00:00.]
Lekapták az új Suzuki DR1000-et (Totalbike - 24?ra)
A V-Strom 1000 alapjaira építik az új, keményebb túraendurójukat.
[2019. április 23 10:53:00.]
N-COM B601 Kommunikációs rendszer (Motorinfo)
A mozgás szabadsága
[2019. április 22 07:56:39.]
És hogy megy! - Bálint CB125 Twinje újra megy (Totalbike - 24?ra)
Rövidesen vizsgaképes állapotba kerül nagyobbik fiam Hondája. Sokat melóztunk rajta.
[2019. április 21 12:14:00.]
Kormol a motor, mi lehet az oka? (Totalbike - 24?ra)
A sok benzin, vagy a kevés levegő, vagy mind ez együtt?
[2019. április 18 14:13:00.]
Utcai randalírozók motorjait zúzták be Angliában (Totalbike - 24?ra)
20 motort lefoglaltak, a felét bezúzták, a másik felét műszaki iskoláknak adományozták.
[2019. április 18 09:34:00.]
Lehet-e alacsony embernek sportmotorja? (Totalbike - 24?ra)
Mennyire bízhatok abban, hogy 155 centis magassággal vezethetek bármilyen sportmotort?
[2019. április 17 16:42:00.]
Mégis mit keresnek a buborékok a hűtőfolyadékomban? (Totalbike - 24?ra)
Csak nem lett hengerfejes az SV-m?
[2019. április 17 14:48:00.]
Megtette első köreit a Honda elektromos motokrossz fejlesztése (Motorinfo)
Egy MX pályán Japánban készült az a videó, ahol a Honda CR Electric Proto megtesz pár kört. Azt nem tudjuk, hogy miért csiga lassan motorozik a pályán a tesztpilóta. Lehet gyári utasítás volt, de az is elképzelhető, hogy szokatlan volt számára a tömeg vagy a nyomaték. Egy biztos, ha ilyen tempóra lesz csak képes akkor inkább el se kezdjék a gyártást, bár az eddigi elektromos verseny motor tapasztalat pont az ellenkezőjét mutatja. A Honda 2030-ig a termelésének nagy részét vagy akár egészét elektromos alapokra akarja helyezni.
[2019. április 17 05:15:41.]
2021-ben jöhet az új Yamaha YZF-R1 (Totalbike - 24?ra)
Jöhet a változó szelepvezérlés és a visszafelé forgó főtengely.
[2019. április 16 16:43:00.]
16 évvel fiatalabb versenyző lopta el Rossi elől a győzelmet (Totalbike - 24?ra)
Alex Rins megszerezte élete első királykategóriás győzelmét, Márquez érthetetlen módon bukott.
[2019. április 16 14:21:00.]
Feljelentik a kínai fékkart és kiegészítőket használó motorosokat (Motorinfo)
Egy olvasónk hívta fel a figyelmünket arra a hegylakok.hu oldalon megjelent cikkre, amiben egy Héreg környéki szerpentinen történő ellenőrzésről írtak. Érdemes a cikket elolvasni, mi csak röviden foglaljuk össze tanulságot. A lényeg, hogy a Műszaki Engedélyezési Főosztály munkatársai , minden kétkerekű zajszintjét megmérték. Eddig ismert és megszokott eljárásról van szó, azonban most fel is jelentettek pár motorost engedély nélküli átalakítás miatt. Ez valóban újdonság, de a rendőrség munkatársai leginkább azokra a kezelőszerv környéki kiegészítőkre büntettek amiben nem volt megtalálható az E-jelzés. Úgy látszik eljött az idő, amikor a bizonytalan gyártási minőséget képviselő kínai termékeket már nem csak Nyugat-Európában de hazánkban sem nézik jó szemmel. Érdemes tehát átnézni a motorokat és elgondolkodni a nem megfelelő kiegészítők cseréjén.
[2019. április 16 13:04:55.]
Elkészült Carl Fogarty saját söre (Totalbike - 24?ra)
Küldjön már valaki egy Foggy Goldot Winklernek!
[2019. április 16 09:38:00.]
A Dakar Rally a Közel-Keletre költözik (Motorinfo)
30 év Afrika és 11 év Dél-Amerika után, most a harmadik fejezet kezdődik a versenysorozat életében. A hírt a Dakar Facebook oldalán fedezte fel az egyik olvasónk. Az új helyszín Szaúd-Arábia, további részleteket április 25 -én jelentenek be. Nyitókép: Facebook prstscreen
[2019. április 15 21:34:58.]
A szezon eddig legnehezebb hétvégéjén Sebestyén Peti a 12. helyezést szerezte meg! (Motorinfo)
A Sebesség Katedrálisának is becézett asseni pálya mindig tartogat meglepetéseket a versenyzőknek és a látogatóknak egyaránt. Idén egészen elképesztőek voltak az időjárási körülmények, a Supersport-kvalifikáció félbe szakadt, a Superbike versenyt pedig eltörölték a szombaton érkező havazás miatt. A Supersport-világbajnokság magyar résztvevője számára nem volt egyszerű a hétvége, nem találták a helyes utat a motorbeállításokkal, de végül a vasárnapi versenyen a 12. helyen végzett. ?Már év elején tudtam, hogy ez lesz a szezon legnehezebb versenye számomra. Próbáltam kipréselni a maximumot magamból és a motorból is. A pénteki kezdés nem volt annyira rossz, de sajnos utána elmaradt a gyorsulás és a legnagyobb gond az volt, hogy nem éreztem a motoron milyen irányba kellene elindulni a változtatásokkal. Vasárnapra egy teljesen más beállítással próbálkoztunk és a warm up-ról sokkal jobb érzéssel jöttem le, aztán még kicsit tudtunk finomítani a versenyre. A 17. nem volt egy ideális rajt pozíció, a futam első felében nagyon nehezen tudtam előzni, de mindent megtettem, hogy felzárkózzak. Így utólag látszik, hogy a tempóm jó lett volna a top10-en belüli eredményhez, de ez most így sikerült. Jönnek a számunkra kedvezőbb pályák, ahol mindenképpen a jobb rajthely megszerzése és az egyre jobb eredmény elérése lesz a célom!? – mondta a Sport&Events Academy […]
[2019. április 15 21:13:37.]
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 - 25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 - 33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51 - 52 - 53 - 54 - 55 - 56 - 57 - 58 - 59 - 60 - 61 - 62 - 63 - 64 - 65 - 66 - 67 - 68 - 69 - 70 - 71 - 72 - 73 - 74 - 75 - 76 - 77 - 78 - 79 - 80 - 81 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 88 - 89 - 90 - 91 - 92 - 93 - 94 - 95 - 96 - 97 - 98 - 99 - 100 - 101 - 102 - 103 - 104 - 105 - 106 - 107 - 108 - 109 - 110 - 111 - 112 - 113 - 114 - 115 - 116 - 117 - 118 - 119 - 120 - 121 - 122 - 123 - 124 - 125 - 126 - 127 - 128 - 129 - 130 - 131 - 132 - 133 - 134 - 135 - 136 - 137 - 138 - 139 - 140 - 141 - 142 - 143 - 144 - 145 - 146 - 147 - 148 - 149 - 150 - 151 - 152 - 153 - 154 - 155 - 156 - 157 - 158 - 159 - 160 - 161 - 162 - 163 - 164 - 165 - 166 - 167 - 168 - 169 - 170 - 171

Motor Zóna - Minden jog fenntartva - Copyright 2006 - 2017

gemstone web design